Siggy schreef:En een echt aussi trekje volgens mij: geef hem 1 vinger, en hij pakt je hele hand. Bv: Tijdens ons eten, moeten de honden in de mand, B2 doet dat ook braaf, maar probeert altijd weer tot het uiterste te drijven om eruit te kunnen. 1 poot uit de mand, 2 poten uit de mand, heeeeeel zielig kijken (kan hij ook als hij niet op bed mag)
Een aussi: zeer intelligent, maar tot het uiterste gedreven.
Ohja, dat was t eerste wat de fokker zei: "Wees consequent, GRU-WE-LIJK consequent.
Als hij 2 is, kun je de regels wat laten vieren".
Ozzie is nu 1,5 jaar en heeft nu wat opgebouwd en mag van mijn man veel meer dan toen hij pup was. Bij t ontwaken even op bed enzo. Ik vind t niks, maar ja, mijn Keeshond slaapt de hele nacht boven 
Ozzie dramt door, echt met alles. Toch proberen een kus te geven, toch proberen die poot op je te leggen. Proberen te blijven spelen met andere honden, terwijl je hem gemeld dat je doorloopt, etc. Drammers zijn t, echt
Ik heb daar best moeite mee gehad. Nu vind ik hem leuk en lief en gek enzo. Maar ik heb t lang niet leuk gevonden, mede door mijn Keesje, die hem stom en te druk vindt.