_Saar schreef:Zitten ze pas sinds kort bij elkaar? Anders zal ie het toch echt even uit moeten zingen. Luxy wil even laten weten dat zij de baas is waarschijnlijk.
Kon ie echt bijna niet meer lopen? Hoe lang is dit al gaande dan?
Edit: twee van hetzelfde geslacht gaat zelden goed dus dat zou ik niet proberen.
Hier ga ik in mee. Konijnen koppelen gaat nu eenmaal niet makkelijk. Het is geen kwestie van: Patsboem, het gaat gelijk goed. Nee, het is een zwaar mentaal proces voor konijnen en daar gaat nu eenmaal tijd in zitten 
Ik heb mijn twee dwergkonijntjes afgelopen winter gekoppeld en hier was het wisselend, het vrouwtje reed op het mannetje; maar ook andersom. Gun het tijd en haal ze niet constant uit elkaar, want dan kun je iedere keer opnieuw beginnen. Ik heb doorgezet, met goede begeleiding en mailcontact, en nu heb ik het leukste stel wat je je maar wensen kan
Maar wat ik niet snap: het konijn is zo moe dat het niet meer kan lopen? Het is natuurlijk intensief voor een konijn, kan die vermoeidheid daar niet weg komen?
Sterilisatie zou ik niet zomaar laten doen, dit is een hele ingrijpende operatie en wordt eigenlijk enkel aangeraden in levensreddende omstandigheden