Wie weet waar Pliesie is .

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Harmonie6

Wie weet waar Pliesie is .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 20:15

Omdat de hond van Marrit gestolen is en doorverkocht door een paardenhandelaar uit de omgeving Giethoorn vraag ik jullie bokkers mee te kijken of iemand hier weet waar haar hond Pliesie gebleven is .
Ik help Marit mee te zoeken naar Pliesie en vraag jullie om ook naar hem uit te kijken

Pliessie gestolen op 13-10-2011 en verkocht 17 oktober 2011

Wie kent iemand die vanaf rond die tijd EIND 2011 een volwassen Mechelse herder Reu heeft die aan het signalement van Pliesie voldoet .
kijk aub op de Facebook site van Marit .
https://www.facebook.com/pliessie.gestolen?fref=ts

Ook wordt Pliesie gezocht via de facebooksite WAAR IS ONZE ANGEL die ondertussen al bijna 8000 volgels heeft , een geweldige site die al veel dieren weer bij hun baasjes terug heeft gebracht door de enorme grote oplettendheid van de volgers .
Enorm veel mensen zijn Pliesie al aan het zoeken , maar omdat Pliesie door een paardenhandelaar is gestolen is er grote kans dat mensen uit de paardenwereld de goede tip kunnen geven .
En mogelijk weten waar Pliesie is.

Lieve mensen kijk even , misschien loopt deze hond wel vlak bij jullie in de buurt .

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:17

Heb het linkje op fb gedeeld.
Sterkte!!
Hoop dat hij snel gevonden word

Alja

Re: Wie weet waar Pliesie is .

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:19

als ik handelaar uit giethoorn hoor kan ik me maar 1 slechte man voorstellen uit giethoorn die dat doet :(
hoop dat jullie de hond gauw terug hebben!

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:21

dit heeft geen enkele zin, zoveel jaren na het zoekraken, was toen al een oudere hond, zonder foto's de foto's op fb kan elke oudere mechelaar voorstellen

voor niet honden mensen is elke mechelaar zowat hetzelfde en dan ook nog een oudere mechelaar ook

in 2011 had er zoveel actie ondernomen moeten worden, dan had het miss zin gehad, nu zal het, verwacht ik te laat zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:23

Ken jij deze mensen persoonlijk? Aangezien je wel veel vermiste honden plaatst.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:01

nee ken ze niet persoonlijk, maar heb wel veel te maken met echt vermiste en zoekgeraakte honden, en de praktijk wijst nu eenmaal uit hoe sneller er gezocht wordt na zoekraken, er meer kans is op vinden

het circuit handel in mechelaars (en sport/werk- honden) is nu eenmaal heel erg groot, veel honden die voldoende drive en moed hebben gaan de handel in en komen terecht bij verkopers die veel zaken doen met andere landen... en registratie daarin is nu eenmaal heel wazig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:15

Ik had het tegen TS ;)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:22

Hier is een centraal sticky topic voor, daarom zet ik hier een slotje.