ik heb vriendlief kunnen overhalen
We zijn gisteren begonnen met het bouwen van de kattenren. Nu zullen sommige zich afvragen waarom een ren.
Ik durf mijn katten niet gewoon naar buiten te laten. Mijn vorige kat is helaas niet meer thuis gekomen, we wonen namelijk aan een drukke straat en ik vrees dan ook het ergste en daarbij wil ik andere mensen niet tot last zijn met mijn poezebeesten.
Dit zijn de heren waar het om gaat:

Nou willen ze zooooo graag naar buiten dat ik vriendlief, lief heb aangekeken totdat hij uiteindelijk toegaf
Zaterdag hebben we de spullen gehaald en gisteren zijn we begonnen met bouwen. De ren zal 5 bij 2m. worden en iets hoger dan 2m. Hij zal over een tijdje bereikbaar zijn door middel van een sluis zodat ze zelf kunnen beslissen wanneer ze naar buiten gaan of niet deze zal later pas geplaatst gaan worden. We zijn begonnen met de ren en we doen later pas de grond, we waren er namelijk nog niet helemaal uit wat we precies wilden, het zijn uiteindelijk gewoon stoeptegels geworden.
Zo stond het erbij voordat we begonnen:

Dus we zijn eerst begonnen met de struiken te kortwieken:

Daarna de gaten gemaakt voor de palen:

Waarbij de hond ons ff helpt met ze weer dicht te storten door haar bot te begraven hihi

De palen staan en de eerste draad is al gespannen:

En zo is het alweer donker en de achterkant van het hekwerk staat er al:

Vandaag zijn we weer een stukje opgeschoten
Mijn vriend had hem het liefst vandaag nog helemaal klaar gehad maar helaas. De voorkant en bovenkant ook dichtgemaakt, ik wil ook nog een stukje dak maar dat komt nog.

De deur voor ons, deze word ook nog met gaas dicht gemaakt:

Deur ook geverfd in de kleur van het hekwerk, hij moet nog een keer over want hij is nog niet helemaal dekkend, en een doek geplaatst zodat we geen inkijk meer hebben naar de buren:

En zelfs al een stukje betegeld, de onderkant van het hek gaan we ook nog extra goed bevestigen:

Morgen zal hij vast en zeker wel weer een stukje opschieten, als de vloer klaar is kunnen we ook al langzaam gaan inrichten
Maar eerst nog even de puntjes op i, want ze mogen natuurlijk echt niet ontsnappen. Als iemand tips heeft heel graag
. We waren eerst