ik heb dus een kat , Mamba en hij is 7.. het is een echte vetzak maar wel een lieverd..
alleen nu de lente is begonnen , ja ja , en er veel vogels in de tuin komen , zit er dus een merel die een nestje aan t bouwen is / al af heeft. het is te hoog om er in te kunnen kijken , anders even een ladder erbij pakken
,maar we weten dus niet of er al eitjes in liggen.. anders komen die binnekort er toch wel in , maar Mamba spring dus vanmiddag in de coniveren... , ik ben heel snel naar buiten gerent en m mee naar binnen genomen.. wij zijn nu bang dat hij de jonge vogeltjes (als ze uit zijn gekomen) dood... hebben jullie nog dingetjes waardoor hij een heel eind van die bomen blijft? het is een buiten kat dus binnen houden is geen opsie, aan een touw laten lopen ook niet , dan ontsnapt ie , of hangt zich zelf op
, ik denk dat boos worden het minste nut heeft , katten doen immers toch lekker zelf waar ze zin in hebben
,hopelijk hebben jullie ideeen!!!
xxx
) , het nest verplaatsen hadden we ook al aan gedacht! Dat van een belletje aan z'n halsbandje, zijn hals bandje is een hele poos geleden kwijt geraakt , waarschijnlijk gestolen of zo , heel raar , maar we zijn bang dat mamba zich anders verwond aan z'n halsband omdat ie nog al wild is haha