Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gisteravond zaten we in de stress, poes was buiten en nergens te bekennen.. Ze is de hele nacht buiten geweest en stond vanochtend vroeg met een uit elkaar gescheurde muis voor de deur
Ze vinden heus hun weg wel terug!
.

nou zijn dit vaak wel nog kittens, die in het begin echt nog in de tuin blijven omdat ze nog niet op de schutting kunnen komen, maar onze katten komen tot nu toe nog steeds altijd terug voor eten
Jans schreef:Straks komen er vast ook een hoop reacties van mensen die vinden dat je de katten in de tuin moet houden
Ik vond het ook doodeng toen mijn katten (in het oude, en in het nieuwe huis) voor het eerst buiten kwamen. Nieuwe huis hield ik ze na een week al niet meer binnen, ze wilden naar buiten! Buren hebben er geen bezwaar tegen, grootste deel van de buurt niet want er lopen heel veel katten, en ja er zijn altijd risico's maar ik hou mijn katten graag gelukkig.
Maar, mijne kwamen zelfs na een week weer terug! Zeker als ze ontzettend mensgericht zijn óf weten dat er altijd wat te eten voor ze is thuis
haha!
Eigenlijk nog nooit echt problemen gehad.
Zij heeft een safetybandje om, deze springt open zodra er teveel druk op komt. Dit heb ik gedaan omdat ze zonder belletje nog veel meer prooien vangt en ik bijna dagelijks een cadeautje heb. Daarnaast zijn we verhuisd en had ze dus ook een koker met adres om (waar nu de helft van weg is
)