Alweer bijna 8maanden zonder m'n vriendje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Alweer bijna 8maanden zonder m'n vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 15:16

Hallo bokkers!

Even een afschrijfmomentje!
Ik heb paar maanden terug dit topic gepost; [BB] ik mis mijn maatje nog elke dag. (hond)
Het is inmiddels al weer bijna 8 maanden geleden!
Hoe snel gaat de tijd!
Het idee dat er geen hond meer naar je toe komt als je thuis komt is best bizar.
Weekje terug zat ik op de bank en had ik m'n gewone laarzen naast de bank staan, op de plek waar Jessie altijd lag! Het is zo gek, maar ik zag mijn laarzen aan voor Jessie!
Soms als ik alles even niet meer trek(iedereen heeft wel van die momentjes) dan was ik graag bij hem gaan liggen op de grond ( :j ) en dan kon ik gewoon alles even kwijt.
Als ik foto's terug kijk, heb ik dikke tranen in m'n ogen! Al die super mooie momenten die we hebben gehad komen allemaal weer naar boven.
Toch apart dat je je zo aan een dier kan hechten zeg!

Ik heb me er bij neergelegd en ik zal hem in ieder geval nooit vergeten :+:

Kuggur

Re: Alweer bijna 8maanden zonder m'n vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:27

Ik weet dat je Jessie er niet mee terug krijgt, maar overweeg je niet opnieuw een hond in huis te nemen?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 15:59

Nee dat is niet echt een oplossing, aangezien ik binnenkort het huis uit ga!
Gelukkig hebben m'n schoonouders wel een lief hondje, maar die zie ik alleen sweekends!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:06

pfff jeetje heb even je vorige topic gelezen , wat schrok ik daarvan ik zelf heb ook een hond gehad (bordeauxdog) met ernstige nierfalen.. altijd verkeerde diagnose gehad van mijn eigen da , uiteindelijk naar een dierenarts geweest op aanraden van de fokker en die wist meteen al dit is niet goed..

Hij kreeg doordat zijn nieren niet meer werkte ernstige epileptische aanvallen.. was zichzelf letterlijk aan het vergiftigen!
Het was echt vreselijk, hij is helaas 1 jaar en 2 maanden geworden ;( ..

Maar wat heb ik het er moeilijk mee gehad zeg snap je ook volkomen.. Wat bij mij hielp was een nieuwe liefde :) maar las al dat dat geen optie is voor jou..

Sterkte en als je wilt praten :o mag altijd met mij !

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 18:33

Fijn! Of Naja fijn is het niet als het gaat om de honden, maar fijn dat iemand bijna hetzelfde heeft meegemaakt alleen dan wel net ietsje anders!
Met die dierenartsen bij ons toen precies hetzelfde, sommige kunnen beter geen dierenarts meer zijn!
En epilepsie, ik weet niet of ik dat in m'n vorige topic had gezet, maar onze hond heeft sowieso 1 keer een aanval gehad, m'n broertje schrok zich kapot!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:43

Ik heb je terug ge-pbt ;) ..
Mensen maken nou eenmaal fouten ,maar bij de onze is het ook erg vervelend gegaan.. Hij bleef stug vast houden dat zijn bloedwaardes die hij had geprikt niet verontrustend waren :( ik kan ze nog opzoeken als iemand interesse heeft?

totdat de andere da dreigde met een rechtzaak omdat ze zo tegen elkaar aangingen, toen bood meneer zijn excuus aan met van alles en nog wat.. Ik heb die ***vent nooit meer willen zien..
Maargoed al die ellende geeft je hond niet meer terug helaas..