Ben zo verliefd. Ze zijn een paar dagen uit. Meer weet ik er niet van. Ik was er het liefst de hele dag bij gaan zitten maar ja moest weer naar huis.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben zo verliefd. Ze zijn een paar dagen uit. Meer weet ik er niet van. Ik was er het liefst de hele dag bij gaan zitten maar ja moest weer naar huis.

Kuggur schreef:Altijd even schattig. Wij verwachten de eerste hier eind april/begin mei.
Als alles goed gaat zo´n 180 stuks...
Ik wil later wonen op een boerderij met schaapjes en lammetjes, geitjes, honden, katten en babypoesjes, varkentjes, paarden en shetjes, konijnen, kleine kalfjes ... *droomt weg*

)

FlameHorse schreef:Bij ons op stal lopen er nu een stuk of 200 van die lammetjes in het rond en heb er zelfs 2 geboren zien worden en nu word ik er langzamerhand een beetje gek van.. Ze trekken overal aan en laatst ging er 1tje met mijn zweetdeken van door nou dat beest kon nog wel hard gelukkig was hij nog heel.. Maar ze zijn wel ontzettend schattig hoor
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n klein schaapje met een deken er vandoor, iedereen er achteraan.
Ik wil heel graag met mijn ouders naar een schapenboerderij of hoe zoiets dan ook heet en dan honderden lammetjes kijken.