Roofvogelboerderij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Roofvogelboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 17:09

Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met de Roofvogelboerderij in Berkel en Roderijs. (www.roofvogelboerderij.nl )
Ik ben een jaar of 3 geleden al eens geweest voor een workshop en van plan mijn vriend een workshop te geven voor zijn verjaardag.
Volgens mij werken ze soms ook vanaf andere locaties. Ik vraag me dus af of er nog meer mensen hier zijn die eens bij hen een workshop hebben gevolgd (of iets anders. Je kunt ook voor fotografie of een nachtvlucht met uilen bij hen terecht geloof ik?) en hoe dit bevallen is :)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:22

Ik heb er geen ervaring mee, maar vraag me eigenlijk af wat jouw ervaring was? (ik neem aan goed, omdat je het je vriend cadeau wil geven)
Ziet er heel interessant uit!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 06:34

Mijn ervaring was drie jaar geleden erg goed, maar ik hoorde dat ze inmiddels zijn verhuisd naar een andere locatie in Berkel en Rodenrijs (weet niet of dit klopt) dus daar was ik benieuwd naar.
Het is toentertijd heel leuk geweest. Verschillende vogels op de arm gehad (onder andere een kuifcaracara, een adelaar, slechtvalk, kerkuil en oehoe) en ook nog zelf met de Oehoe mogen vliegen en voeren. We waren met theorie etc in totaal een uur of 4 bezig. De prijs vond ik dan ook erg netjes.

Ik ben benieuwd of er iemand is die de uilenworkshop heeft gevolgd ('s nachts vliegen met uilen).

Edit: filmpje gevonden van het laten aanvliegen van de Oehoe (met mijn moeder).

haffjechip

Re: Roofvogelboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:53

ik heb niet de workshop gevolgd maar woon daar vlakbij.
ze zijn inderdaad verhuisd en wonen nu 100 meter verder dan waar ze eerst zaten.
waar hun woonde komt nu een natuurgebied dus dat is de reden dat ze naar de overkant zijn verhuisd.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 11:27

Bedankt! Ik meende vanaf de foto's op de website te zien dat ze nu op een andere locatie zitten en dat klopt dus blijkbaar ook :)

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:40

ja dat klopt wel ja maar het is wel aan de zelfde weg. ik vind het een mooie locatie en alles ziet er leuk uit als je voorbij rijdt. ik weet dat de mensen die daar wonen ook erg aardig zijn en geven mooie shows. dat is wat ik ervan heb gehoord ben er zelf nooit geweest voor een show.