Nu ongeveer een maand later zijn er wat veranderingen opgetreden, ze is knuffeliger, ze is dikker geworden, ze is niet meer krols geworden, haar tepels zijn duidelijk voelbaar en zichtbaar als ze zit of op haar rug ligt en zijn donkerroze gekleurd. Ze eet alles wat los en vast zit, dit was voorheen echt niet. Ze slaapt veel meer dan eerst en is totaal niet meer speels, ons gebruikelijke speelkwartiertje elke dag word niet meer uitgevoerd
Nu vermoeden we dus dat ze zwanger is (die kans lijkt me best groot namelijk), maar nu heb ik ook op internet gelezen dat poezen ook schijnzwanger kunnen zijn met dezelfde symptomen als een drachtige kat. Nu zat ik te bedenken of we misschien een echo kunnen laten maken om het zeker te weten (ook al wil mijn moeder geen geld uitgeven aan zoiets, maar goed dan rijd ik er zelf wel heen en betaal ik het zelf wel) maar ik weet niet of mensen weten hoeveel dat kost? Sowieso hebben we de poes voor de zekerheid maar alvast op kitten brokken gezet omdat ik had begrepen dat dat beter is voor drachtige poezen.
Verder hebben we al baasjes gevonden voor als mevrouw echt zwanger blijkt te zijn.
Ik weet dat het onverantwoordelijk was om haar naar buiten te doen toen ze krols was, (mijn zusje heeft ook de nodige uitbranders gehad) ook omdat ze nog maar 1 jaar is en dus veeeeel te jong om mama te worden.