Een kartonnen doos? Meer low budget is er niet en ervaring met onze katten is dat je ze wel dure dingen kan geven, ze maken er toch geen gebruik van.
Kartonnen doos, kranten dat zijn de dingen waar ze hier altijd mee bezig gingen...
Traber
Geplaatst: 12-04-13 08:47
Boomstammetjes ed? Paar plankjes aan de kant zodat ze trapsgewijs naar boven kunnen? Naai zelf een katten trapeze als je handig bent(moet de ren wel overkapping hebben)
Je kunt ook een autoband aan touwen hangen.
Dozen worden nattig buiten en slof,dat ligt zo in elkaar ben ik bang.
Misschien eens naar de action gaan? Daar heb je allerlei dingen die je misschien kan gebruiken. Balletjes, ... bloembakken, ... rieten manden, .... dekens, .... allemaal goedkoop. Er was pas ook een kattentunnel voor een paar euro.
Yom
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 16:59
ik heb wel veilingkistjes en van die tuin rolborders die als looppad dienen
een boomstam lijkt me ook wel wat als buitenkrabpaal, eens rondkijken waar ik die vandaan kan toveren.
mandjes en een kinderstoeltje (wat meer een mand op pootjes lijkt ) heb ik al wel, dus ik zocht eigenlijk leuke originele ideetjes
allerlei maten dozen met in en uitgangen en eventueel een kleedje o.i.d erin. Houten plankjes aan de omheining een bak met zand of grond en eventueel een bakje met gras. Zelf wat speeltjes maken van fleece en hier valeriaan druppels op doen. Een knuffeltje van de rommelmarkt open maken en van dat vul materiaal eruit halen en wat kattenkruid er in stoppen. Een plastic zak of een oude kussensloop met vulling erin o.a. plastic zak (dat knisperd lekker) en dicht maken. enz. enz. enz.