Morgenavond is het zover

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NesG

Morgenavond is het zover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 17:00

12 december 2012 heb ik mijn lieve York Jaimey in laten slapen. Hij was 8 jaar. Jaimey kwam van een broodfokker en had een groot hard probleem.
Heb gezegt, ik wil wel een klein hondje weer. Ras maakt me niet zoveel uit, net als kleur en uiterlijke kenmerken. Zolang hij maar gezond is.

Nu 4 maanden later haal ik mijn puppenkind op. Morgenavond 7 uur. Geboren bij een vriendin van mij. Op 20 januari 2013. Ras Chihuahua, reutje. Genaamd Pluuster Bear's Sil.
Ouders zijn goed gekeurd door de dierenarts net als de kleine vent.
Natuurlijk ben ik al wezen kijken en puppeknuffen haha. Hij is echt super. Geen teacup, of mini mini. Gewoon lekker normaal en al bijna net zo groot als zijn mam :D Komend weekeind krijgen jullie foto's.

doezel2

Re: Morgenavond is het zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:01

foto ben benieuwd:)

wwel super leuk

NesG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 17:03

Heb al wel foto's van de fokster.

Afbeelding

En met mama Hotty
Afbeelding

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:07

Ooooooh <3 Wat lief!

Ik heb normaal niks met Chihuahua's maar deze lijkt tenminste nog op een hond :+ Ziet er gewoon gezond uit en die oortjes... <3

Geniet ervan!

NesG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 17:09

Eddy_Rocks schreef:
Ooooooh <3 Wat lief!

Ik heb normaal niks met Chihuahua's maar deze lijkt tenminste nog op een hond :+ Ziet er gewoon gezond uit en die oortjes... <3

Geniet ervan!

Klopt, dat vond ik ook heel belangrijk. Een gezond hondje die lang meegaat hihi. Wil niet weer eentje op jonge leeftijd in laten slapen.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:50

Aahw, wat super leuk! En wat goed dat die niet super super klein is! En die oren, heerlijk die grote staande oren! :))

NesG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 21:12

wendy1987 schreef:
Aahw, wat super leuk! En wat goed dat die niet super super klein is! En die oren, heerlijk die grote staande oren! :))

Haha, ja ze heeft wel mini's lopen maar niet voor de fok. Zijzelf houd ook niet van teacups. Meer van de wat grotere, hoger op de poten chi's

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:20

Super leuk zeg gefeliciteerd!!! Deze zijn vele malen gaver dan die mini teacup ratjes!!! HIer kan je tenminste nog fatsoenlijk mee over straat en met sporten e.d. als je dat wil (zo'n mini ratje heb ik eens aangevallen zien worden door een kat die hem schijnbaar niet als hond zag want voor mijn honden is die kat bang. Dat was echt een naar gezicht!!! ik zou doodsbang zijn met zo'n mini op straat te moeten lopen)

NesG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 10:06

We hebben de eerste nacht overleeft. Onze Franse Bull vind hem nog niet echt leuk, onze kruising vind het allemaal best.
Deze kleine word gewoon opgevoed als hond. Het is wel zo dat hij door zijn korte vacht het snel koud heeft, dus een jasje is onvermijdelijk. Alleen kom me niet aan zetten met die fluffy bling bling hahaha.
Op naar vele jaren plezier :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 10:09

Veel plezier met je pup, lekker genieten want dat is snel over dat puppiegebeuren!