Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Creatas schreef:Ik denk dat je meer kans op verkoop (of naja, eerder gratis herplaatsing gezien het overschot) maakt als je de rustige/makkelijke aanbied. En dat je dan de knorrige houd..
Buiten verveling kunnen het natuurlijk ook nog altijd hormonen zijn.
Air schreef:Wat goed dat je hier over nadenkt! Er zijn zat mensen die het maar zo laten omdat ze geen van de konijnen willen missen, ookal is het voor het welzijn van het konijn een stuk beter een fijn maatje te hebben.
Persoonlijk zou ik Beertje houden, ivm. de ''agressie''(wat vaak komt door eenzaamheid) is haar karakter waarschijnlijk iets moeilijker dan die van Tijgertje.
Ik denk dat de beste optie is om naar een konijnenopvang te gaan, daar kan je 1 van de twee ook achterlaten zodat zij voor jou een nieuw fijn plekje voor dr kunnen vinden
Daarnaast kan je dan direct het konijn wat je houdt, koppelen met een gecastr. mannetje
NienkeNiels schreef:Hoe huisvest jij je konijnen? Mijn konijn was ook zo ontzettend vals altijd en viel ook alles aan wat los en vast zat en dus ook andere konijnen! Sinds ze in een grote ren zit met een gecastreerd mannetje en ook een vrouwtje en inmiddels 2 kippen is ze erg braaf en kan ze goed overweg met de konijnen.