Ik begon wat informatie op te zoeken op internet, heb wat rondgemaild naar cattery's die ik gevonden had, en uiteindelijk een gevonden die wel in de buurt was. Toen pas heb ik mijn vader geïnformeerd (even voor de duidelijkheid: ik had toen natuurlijk nog niets geregeld, alleen wat informatie gevraagd) en hij bleek, wonder boven wonder, wel te porren voor een kat van ruim 600 euro. Toen heb ik de cattery gebeld en we konden nog hetzelfde weekend komen testen. Mijn broertje was niet allergisch! 
Toen ging het allemaal wel redelijk snel. Er kwam een nieuw nestje, daar zat een geschikt poesje bij, we hebben gereserveerd, nog een poes van hen op proef gehad (wederom geen reactie) en nu dus de aanbetaling gedaan. Eind april, begin mei wordt het poesje 3 maanden oud en komt ze bij ons thuis!
Nu rest ons nog één probleem: de naam! Haar stamboeknaam moet met een C beginnen, maar we kunnen haar natuurlijk gewoon een andere roepnaam geven. De cattery heeft haar Celina genoemd, op zich een leuke naam vind ik, maar niet iedereen in het gezin bleek ervoor te zijn
Mijn zus wilde haar Molly (zacht) noemen, maar dat vond mijn vader dan weer niet goed. Dus ik heb hulp nodig: wie weet er een leuke naam??Nog even ter illustratie: dit is ongeveer het soort kat waar je aan moet denken.

Haar kleur is blue tabby point met witte voetjes (als ik het goed heb, ben niet zo thuis in dit soort specifieke termen
), zeg maar zoiets.
Wie o wie kan mij helpen?
echt de meest briljante naam ever