Ziggy:
Teefje
6 jr
Podenco kruising

Lionel
Reutje
7 jr
Mixje

Ziggy was al een hele poos in Nederland hebben haar via de greyhoundfriends geadopteerd hele lieve stabiele hond lekker jachtinstinct erin dus opgepast buiten die doe je niet zomaar even los dol op knuffelen en altijd vrolijk.. Pas als de achterdeur open gaat springt ze op van de bank om iedereen die maar binnen komt vrolijk te begroeten..
Lionel hebben wij van stichting orfa, hij zat in opvang bij vrienden van ons.. (Ook de eigenaar van Floor mijn vz paard) en was nog maar net uit Roemenië. Een hele lieve vent, duurt even voordat hij ons vertrouwde maar toen dat eenmaal goed was kon hij een knuffel van ons ook zeker waarderen.
Nu bijna een jaar in Nederland en het is echt een heel ander hondje geworden bij vreemden even de kat uit de boom kijken nog maar inmiddels word toch bijna iedereen wel begroet na een poosje ligt s avonds heerlijk tegen mij aan op de bank en is altijd vrolijk en blij maar komt echt niet zomaar van z'n plekje af omdat er iemand binnenkomt, beide kijken niet op van de postbode etc..
Nu sinds ik zwanger ben (nu bijna op de helft) begint ons teefje toch ineens waaks te worden en blaft al om de kleinste dingetjes en komt dan stijf naast me of voor me zitten op de bank.. En houdt pas op als ze er van overtuigd word dat er toch niks aan de hand is of dat degene bij de deur al weer weg is ( en dat moet ze dan ook echt zelf even controleren stel dat vrouwtje je voor de gek houd) anders blijft ze gewoon binnensmonds blaffen haha toch apart dat ze daar zo op reageren..vanavond duurde dat ook echt drie kwartier heb d'r in al die tijd nog niet waaks gezien integendeel eigenlijk.. Nou heb ik dus wel eens gehoord dat dit toch echt met de zwangerschap te maken heeft..
Onze katten Willen ook niks liever dan op of tegen mijn buik aan liggen. Katten gaan ook altijd mee naar boven hebben dan de overloop onze slaapkamer en de gang tot hun beschikking want ook al liggen ze nog zo mooi met z'n allen op de bank of in de mand met een jachtinstinct weet je het immers nooit zeker! En ook Lionel kan toch heel af en toe best wel een aura naar hun toe hebben als ze willen spelen en hij lekker ligt te tukken.. Een van de katten wil ook echt onder de dekens kruipen om stijf tegen mijn buik aan te liggen.
Zijn er nog meer hier die ook zo of op een compleet andere manier hun dieren zo zien veranderen tijdens de zwangerschap?? Toch wel nieuwschierig naar