Ik volg geen hype. Ik volg de degelijke kennis die ik tijdens mijn hbo dierhouderij studie heb opgedaan

Iemand die roept dat kvv niet compleet is, heeft in mijn ogen niet voldoende research gedaan...
Ja, de kwaliteit van t vlees is wisselend per merk.
Maar ik kan je garanderen dat die in alle gevallen nog een flink stuk beter is dan wat er voor afval in brok van bijv pedigree en royal canin zit. Dat is niet eens spiervlees. Meestal afgekeurd slachtafval zoals runder darmwanden, etc.
De goedkoopste bende die ze kunnen inkopen.
Als je eens een inside look in die industrie hebt gehad, blijf je de rest van je leven heeeeel ver weg van die commerciële brokmerken.
En dieren zitten pas een jaar of 30 a 40 aan de commerciële brok.
De begin periode maakte men nog "blikvoeding" door goedkoper vlees op te kopen en dat in te blikken. Pas later is men afvalproducten (zoals Bietenpulp, granen, etc.) gaan gebruiken; omdat de originele hondenvoer bedrijven werden overgenomen door multinationals zoals Mars, Palmolive-Colgate, etc. die hun afvalproducten op die manier ipv een kostenpost in een winstgevend product konden veranderen. Zet daar enkele decennia lang topmarketeers op voor fantastische reclame en de hele wereld weet niet beter dan dat een pakje vegetarische afvalproducten het beste "hondenvoer" is dat er bestaat.
Voor die tijd is er altijd vers gevoerd of aten ze met de kost mee.