Bezoek! Jippie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Bezoek! Jippie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 02:22

Ik deed net de schuurdeur open zodat mijn kat vannacht gewoon naar binnen en buiten kan.
Zie ik dat er juist een vreemde kat op weg was naar binnen :+

Ik heb ze al is eerder samen gezien, en ze deden dan ook absoluut niet lelijk naar elkaar.
Dus aan de ene kant denk ik 'hè wat leuk, hij heeft een vriend(innet)je'. Maar aan de andere kant, er komt dus blijkbaar een vreemde kat binnen onze (dure) brokjes opeten :').

Ik was eigenlijk te verbijsterd om hem weg te jagen, en ik vond het ook een beetje zielig want hij/zij was heel schattig (zacht ei :+).

Maar goed, bokkers die dit kennen? En wat hebben jullie toen gedaan?

Ons kattenluikje is trouwens alleen snachts open. Overdag zit onze kat binnen ivm de konijntjes die dan buiten lopen en die zijn als de dood voor hem :P

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 05:04

Vroeger kwamen er regelmatig kikkers bij ons in huis. De buren hebben een slootje en de kleine kikkertjes schieten onder de schutting door onze tuin in. Dan worden ze groot en tja, dan kunnen ze er niet meer onderdoor :+ Als we ze vinden, vangen we ze en droppen ze zachtjes over de schutting in de bosjes weer terug bij de buren.

Vreemde katten is bij ons een no go. Vier honden en een eigen poesebeest die houden dat wel tegen en alle katten gaan dus netjes met een grote boog om onze tuin heen :o

Dott

Re: Bezoek! Jippie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 07:00

Ik heb 5 katten waarvan er 2 buiten gaan. Ik heb geen kattenluikje, dus ik doe zelf de deur open en dicht.
Ik heb hier nu al 3,5 jaar een zwerver in de tuin lopen.
Na meerdere advertenties op marktplaats, via t asiel, amivedi enz enz enz wist ik nog niks.
Hij is erg schuw dus ik vermoed dat ie nooit in huis heeft gewoond.
Toen hij hier net liep was ie super mager, dus ik gaf hem wel eens wat. Fout natuurlijk xD
Lang verhaal.kort. op een gegeven moment mankte hij. Heb hem.met een vangkooi van t asiel gevangen, laten helpen (heb op t asiel gewerkt. Dus kon dat goed regelen) en meteen een spuit antibiotica want zn pootje was ontstoken.
Al met al loopt/woont ie in mijn tuin, en haal ik brokjes van de Aldi om hem te voeren... hij wil hier in de zomer stiekem graag binnen brokjes komen snoepen xD maar dat durft ie niet en dat wil ik ook niet hebben..