Mijn kat kwam gister thuis na het wandelen. Hij is veel buiten. Maar hij had ineens een ontzettend traanoog links. Verder eet hij gewoon en hij lijkt ook niet verkouden. Zou Dit toch niesziekte kunnen zijn of moet hij dan meer symptomen hebben?
Hij heeft alleen een traanoog en jij denkt aan niesziekte? Er ook aan gedacht dat hij misschien gewoon iets in zijn oog gehad heeft kunnen hebben?
BusyMissy
Geplaatst: 31-03-13 18:33
Zou een begin ervan kunnen zijn, maar dan krijgt hij ook nog koorts, heeft ie geen eetlust en gaat ie niezen en proesten, kuchen. Ze willen dan hun mandje niet meer uit en tonen echt ziek. Dus als hij deze symptomen niet heeft/krijgt heeft ie hoogstwaarschijnlijk geen niesziekte, maar gewoon een geïrriteerd oog.
imd
Geplaatst: 31-03-13 20:01
Goof schreef:
Hij heeft alleen een traanoog en jij denkt aan niesziekte? Er ook aan gedacht dat hij misschien gewoon iets in zijn oog gehad heeft kunnen hebben?
Mijn gedachte, niet meteen zo druk maken joh! Onze katten hebben ook weleens traanogen. Of een hap uit hun oor. Niks om je druk om te maken. Zelfs n keertje niezen overleven ze prima hoor
Anoniem
Geplaatst: 31-03-13 20:49
Ja de reden dat ik zo voorzichtig ben is omdat ik thuis ook nog een zwangere poes heb! Die mag dat dus niet krijgen...