Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Leverage schreef:Als ik m'n abbonement weer heb op de Beekse Bergen dan ga ik wel ff kijken en foto's makenVind het de laatste jaren steeds minder leuk worden. Ben 3 of 4 x geweest denk ik en heb al diverse keren dezelfde acts gezien, maar dan ook precies dezelfde.
Maar het word idd een beetje eentonig als je elk jaar gaat.

sparretje schreef:Ik weet het alleen van de Flyball; vrijdag officiele wedstrijden (http://www.flyballcompetitie.nl), zaterdag en zondag workshops en demo's
Er was ons verteld dat er op zaterdag of zondag agility wedstrijden zouden zijn, maar als ik de website doorspit kom ik helemaal geen agility meer tegen.... Wel speuren, treibball, frisbee enz, maar agility zie ik niet terug. Jammer dat dat allemaal zo onduidelijk is.
Ik ben zelf nog nooit op AE geweest, het is dat er nu een officiele wedstrijd gelopen wordt die ook meeteld voor de classificatie van de rest van het seizoen, anders was ik niet gegaan![]()
Het is heel onhandig op een doordeweekse dag, dus alle teamleden hebben vrij moeten nemen van hun werk, en het is ook nog eens ruim anderhalf uur rijden voor ons. Daarbij was de ondergrond de voorgaande jaren niet geweldig, dus ik ben benieuwd. Er is toegezegd dat het dit jaar beter zou zijn, dus we zien wel.
Ben heel benieuwd hoe het is, ben er nog nooit geweest.