Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

spicegirl schreef:als een kat krijst, heeft ie pijn. de DA word er ruimschoots voor vergoed om uit zn bed te worden gebeld, dus laten we de medelij voor de kat overlaten...
zeker als ie normaal ook al krijst

franka75 schreef:hee lifaya ja ik merk duidelijk dat ze er niet goed op kan loppen ik denk dat het niet hoog zit, maar dr poot zelf. en niet dr heup heeft een kat van ons ook eerder gehad.
en ze zit wel gewoon op de bank nu met hulp want wilde haar laten lopen maar dat wil ze niet vrijwillig terwijl ze normaal meteen wegrent, is dat normaal 80 euro alleen maar komen. ok een die is luxe maar zo luxe
franka75 schreef:Nou heb wel net gebeld ze kan er niet op steunen en ze kan niet op de bank springen , kan ze normaal wel en ze heeft een hernia dat betekend iets anders als bij mensen maar ze kan dus ook moeilijk poepen daar door en ik moet haar laxeren en ze houd hem anders als haar andere poot. morgen kost het al 80 euro om te komen. Ik heb ook haar nagels geknipt want ze zat telkens vast aan de de vloerbedekking en dan gaat ze trekken om los te komen , heb niet te diep geknipt maar zat wel iets zwarts in haar nagel leek op droog bloed. en ze vecht als een bezetene voor zover ze die kans krijgt.
spicegirl schreef:de DA word er ruimschoots voor vergoed om uit zn bed te worden gebeld
Kuggur schreef:spicegirl schreef:de DA word er ruimschoots voor vergoed om uit zn bed te worden gebeld
nee, dat wordt de dierenarts niet, die wordt alleen betaald als hij daadwerkelijk het betreffende dier behandeld.
Als de TS het gevoel heeft dat dit een noodgeval is, moet ze zeker bellen, de kat inpakken en naar de praktijk gaan.
En natuurlijk betaal je weekend tarief, waarom wordt dáár over gezemeld?
NB. Geen dierenarts die zijn vingers eraan brandt een diagnose via een internet forum te geven. Maakt niet uit, zijn genoeg bokkers wél toe bereid (ik zou er echter niet al te veel vertrouwen in stellen...).