Ik heb me vandaag weer eens verbaasd op marktplaats hoeveel dieren er eigenlijk gratis en met spoed staan aangeboden. Ontzettend veel
katten maar ook honden die gewoon gratis worden weggedaan omdat het baasje geen tijd meer heeft een andere baan of gaat verhuizen
maar ook konijnen kippen hanen en soms zelfs pony's worden aangeboden.
Vaak allemaal met spoed en moet zo snel mogelijk de deur uit!
Hebben hier eigenlijk ook 2 katten teveel zijn meegenomen uit Frankrijk. En waren eigenlijk van plan een nieuw huisje voor ze te zoeken maar goed nadat we de katten een aantal weken op marktplaats hadden staan kwamen we er zelf eigenlijk ook achter dat er gewoon geen vraag naar volwassen katten is en dat ze gewoon niet konden opboxen tegen die kleine schattige kittens
Hebben we ze besloten zelf te houden zijn inmiddels natuurlijk gecastreerd en gesteriliseerd geënt en leven nu samen met onze andere 2 katten. Gaat best goed wel druk maar ik heb toendertijd besloten ze mee te nemen dus ook je verantwoordelijkheid nemen vind ik dan
Wat ik me eigenlijk dus afvroeg wat gebeurd er nu met alle dieren die niet worden geplaatst? Wat doen jullie met je dieren die je niet kwijt kan? Houd je deze of heb je een andere oplossing ben zeer benieuwd
ze hebben een best leven gekregen nu ze hier zijn. De twee kleintjes woonde voornamelijk in een bench, ongeveer 20 uur per dag. De dog zat alleen in een hok in de tuin en alleen savonds mocht hij bij de mensen zijn.