Het kunnen rivaliserende mannen zijn... Verder heb ik niet veel kennis van het paar gedrag van sumatranen ik link je topic even in onze huiskamer wellicht kunnendeze meiden je verder helpen.. Ik weet wel dat paring er zo ju en dan vrij wild aan toe kan gaan maar bij sumatraantjes geen idee.
Volgens mij zijn sumatranen behoorlijk territoriaal maar een 450l bak zou groot zat moeten zijn voor 5 stuks. Ik denk dus eerder dat ze aan het paren zijn. Maar je kunt het beter eens vragen op een vissenforum of info zoeken of misschien filmpjes.
Haha ja we hebben maar 1 koppel van de kersenbuiken en dan 6 maanvissen en dan nog 5 sumatraanen. En 3 clownsvisjes 1 grote algeter en dan 3 tetra's (we willen hier van geen nieuwe) en 2 haaitjes dat was het wel. Maar het gaat super in de bak al bijna een jaar geen dooie vissen meer.
Lijkt me een rommelig bestand.. Sumatraantjes knagen aan vinnen dus dat dat goed gaat met de maanvissen vindt ik ergens wel bijzonder.... T bestand is wel erg rommelig een betand van welke vis leuk is komt er ook in of zit er ook nog logica in voor jullie ? Zonde van de bak die zou je echt geweldig kunnen benutten
We hebben van die kleine gestippelde haaitjes de vissen hebben enomre ruimte we hebben niet te veel bleedjes in zitten. Heb zelf bij een tuincentrum gewerkt op de dierenafdeling en daar hadden we wat vis en wist dag sumatraantjes vinnen hapers zijn. Zaterdag kwam ik thuis en zag ze in de bak van me vader en zei het tege hem dus hij zei we zien wel wat er gebeurd tot nu toe gaat het prima.