Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nimfee schreef:Hoe gaat het met het konijn? Ik zou ook voor de zekerheid langs de dierenarts gaan. Let er wel op dat je naar een dierenarts gaat die konijnkundig is en dus rekening houd met eventuele gebitsproblemen. Straks krijg je doohfleuk een zalfje mee maar blijkt de oorzaak de kiezen te zijn...
Juist moedig van je, houd je ons wel op de hoogte?
Ruby1995 schreef:Nimfee schreef:Hoe gaat het met het konijn? Ik zou ook voor de zekerheid langs de dierenarts gaan. Let er wel op dat je naar een dierenarts gaat die konijnkundig is en dus rekening houd met eventuele gebitsproblemen. Straks krijg je doohfleuk een zalfje mee maar blijkt de oorzaak de kiezen te zijn...
Zie mijn berichtje boven je hi,hi
Ruby1995 schreef:Ga binnen 1 van deze dagen naar de DA. Hij eet en drinkt nog wel goed. Alleen zn oog is er niet beter op geworden, het haar onder zijn oog is ook aan het uitvallen , dus er is een kale plek. Wij thuis zijn bang dat dit wel het einde van zijn leven is, ik bedoel niet dat we er niks aan willen doen qua kosten,maar dit konijn is 12 en heeft een mooi lang leven gehad wat menig konijn niet haalt,dus ik wil niet aan gaan modderen bij hem met allerlei zalfjes en druppeltjes, dat vind een konijn ook niet leuk en ik wil niet dat hij vervelend zijn einde haalt, maar juist mooi en pijnloos. Dus als de dierenarts zegt van : het komt door de wind, door ouderdom enz. (bijv.) Dan blijft hij lekker bij ons,maar op een moment is ook een dier op, hij is ook al afgevallen, slechthorend en slechtziend tot blind waarschijnlijk. Hoop niet dat mensen nu denken dat ik er dierenbeul ben ofzo, want echt waar,ik heb ontzettend veel voor mijn dieren over en wil alleen maar het beste!
Ik mag hopen dat de DA daar ook niet mee akkoord gaat.