Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...maar katten aan tuigjes
vanLotje schreef:ik zal wel weer teveel kattenfluisteren maar ik vind 'n kat aan een tuigje NOT DONE.
De discussie veiligheid / overlast gaat ook hier onherroepelijk weer oplaaien, en daar houd ik me fijn buiten...maar katten aan tuigjes
Mizora schreef:Op zich hoeven tuigjes met bandjes niet te gaan snijden of irriteren hoor. Wij hebben zelf een tuigje van suede gehad voor het konijn (maar was officieel voor een kat), ging prima. Later ook voor de hond als pup gebruikt. Qua lijn hoor je veel mensen een waslijn door de tuin spannen en daaraan een lijn naar beneden doen zodat de kat wel een flink stuk kan bewegen zonder een makkelijk in de knoop rakende lijn te hebben.
) Maar die zakt altijd scheef en achter in die holtes bij de voorpoten. Dit was ook een kittentuigje en past hij dus nu niet meer.

vanLotje schreef:ik zal wel weer teveel kattenfluisteren maar ik vind 'n kat aan een tuigje NOT DONE.
De discussie veiligheid / overlast gaat ook hier onherroepelijk weer oplaaien, en daar houd ik me fijn buiten...maar katten aan tuigjes
zat alleen vast als wij ook buiten waren en kon niet bij de schuttingen e.d. komen.