Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vresenlijk vind ik dit.smurffie schreef:Sorry, maar ik vind dat zowel jij als zijn 3 andere eigenaren hem samen verpest hebben![]()
Dat arme beest van hot naar her slepen.. denk toch is na voor je een dier koopt of je hem wel kunt opvoeden en onderhouden. Want zeg zelf, op de bank plassen en in de weg lopen is een kwestie van opvoeden waar jullie te kort geschoten zijn.
Bah... Arm beest.
Angeliquee18 schreef:Celiien, een da laag niet zo maar een jonge hond in slapen hoor.
Bij een goed baasje kan hij heus wel weer "zichzelf" worden..
En ja, dan vind ik dat TS dat zou moeten doen ja, die heeft de hond (weliswaar niet zo bedoeld maar toch) in dit proces gebracht macholoverr schreef:Ik kon er niks aan doen geloof me haha & een hond op die op de bank plast & dr niet mee stopt hoe streng je ook bent? Nee sorry dat werkt ook niet! Jullie mogen vinden dat we hem verpest hebben maar gelukkig weet ik beter! Ik had hem zelf namelijk ook van Marktplaats net als een andere hond die ik van Marktplaats heb (heeft onder tussen een ander onder komen bij een vriend van mij ook door redens!) Maar je kan niet een mens maar dan ook nooit zeggen dan had je maar geen hond moeten nemen. Zeggen we dat ook tegen al die mensen die hun gezonde paarden naar de slacht brengen? Of alle andere 100000de dieren die te koop staan op marktplaats?? Nope. Ik wil hier mee bereiken dat ik het verschrikkelijk vind & miss op deze manier een plekje voor hem kan vinden, dat is wat ik nu even het belangrijkst vind!