Ik zoek geen gegraveerde plaatjes oid, het moet echt goed zichtbaar zijn voor omstanders. Zoals bv de bandana's op de site hierboven, maar die zitten vast met klittenband, is dat stevig genoeg?
Neej
Geplaatst: 24-03-13 19:04
jjstitches borduurt ook gewoon op halsbanden hoor. Iig op leer
http://www.leren-halsbanden.nl/ maakt ook leuke halsbanden, en even googlen op "halsband met naam" geeft ook een hoop resultaten
Qua tuigen kun je natuurlijk ook kijken voor die k9 dingen, met zo'n tekstgeval d'r op
Maar die zijn weer knap duur zeker? Het gaat om honden van een stichting en we willen graag banden of tuigen met de tekst 'adopteer mij' erop en daaronder evt. de website van de stichting. Maar de stichting is niet rijk dus zoeken we een goedkope oplossing.
Als je een goedkope oplossing zoekt, kan je dan geen 'stoffen' tuigen nemen en die laten borduren? (als dat kan?)
Silence
Geplaatst: 25-03-13 10:16
Ik heb ook een julius k9 tuig voor mijn hondje. Zijn niet heel goedkoop, maar zeer goed van kwaliteit. Labels kun je laten maken voor €6.50 per twee stuks.
Ja maar bij zo'n label komt de prijs van het tuig er natuurlijk bij, dat maakt het een stuk prijziger.
Colway; zoiets als jij zegt dacht ik ook aan, maar hoe? Die bandana's vind ik ook wel een leuk idee, die kan ik zelf ook wel maken maar dan moet ik ze ook ergens laten bedrukken, vraag me af of dat goedkoper is dan het geheel bestellen.