ervaringen vloeibare glucosamine

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

ervaringen vloeibare glucosamine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 12:03

wie heeft er ervaringen met vloeibare glucosamine voor een hond?

en met welk merk?

pillen zijn zo goed als geen optie hier ( heb super capsules gevonden,maar tis 1 groot drama die dingen te voeren) ,dus eigenlijk zou vloeibare glucosamine een makkelijkere oplossing zijn.. :)

zonnebloem18

Re: ervaringen vloeibare glucosamine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:25

Vloeibaar niet maar wel met het poeder van glucobest, door een beetje kvv werd dat zo opgegeten.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 14:22

gluco in poedervorm heb ik hier ( arthro 5 van glucosamine.com),zijn capsules maar die zijn makkelijk open te maken en over het voer te gooien, maar ze weigeren te eten als er poeder doorheen zit..het zal wel anders smaken/ruiken ,maar krijg het er met geen mogelijkheid in :n

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:24

Ik geef mijn hond dr horse en merk echt verschil. Ze vindt het ook nog lekker. Met een fles van 3 liter doe je voor een hond natuurlijk een eeuw, dus het is ook vrij zuinig in het gebruik.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:30

Ik geef mijn hond soulmate (ook met glucosamine). Dit is een poeder en schijnt een lekkere smaak te hebben. Iedere avond een schepje over het voer, mijn hond duikt er bovenop zo lekker vindt ze het.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 14:33

die dr horse ziet er wel goed uit :) ,je merkt ook verschil bij je hond ( in ieder geval het idee dat het werkt? )?

die artrho 5 is echt super,maar ja 1 heeft ze toen in capsule vorm gehad en er best weleens 1 doorgebeten en dat vinden ze echt goor,heel die bek onder de witte poeder,dus die is heel erg achterdochtig geworden met voeren,de ander is een zeur,die kauwt zelfs op een kruimel,dus capsules zijn niet te geven,en poeder ruikt ze en weigert echt te eten..

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 14:42

Ja ik merk echt verschil. Ik kan aan mijn hond altijd goed merken als ze pijn begint te krijgen, omdat ze dan onrustig wordt, niet wil gaan liggen, nerveus rondjes gaat draaien enz. Ver voordat ze echt verschijnselen als mankheid (bv als ze lang gelegen heeft) begint te vertonen. Daarnaast krijgt ze ook amiqure mobility (pillen), maar zonder de glucosamine was dit niet afdoende. Althans, het was een hele tijd genoeg, maar uiteindelijk niet meer. Nu ze weer de gluco erbij krijgt, is ze weer rustig en voelt ze zich weer goed.