Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar loop ik ook wel eens met de hond. Nikass schreef:Er zijn wel wat vossen in het Amsterdamse bos, maar niet erg veel. Als je niet heel ervaren bent krijg je die nooit te zien. Dus ik denk niet dat iemand last heeft van de vossen (meeste mensen weten niet eens van hun bestaan af). Het Amsterdamse bos is een druk recreatief bos waar je veel harlopers, fietsen, honden en ruiters hebt. En de verschillende groepen ergeren zich nog al eens aan elkaar. De boswachterij vermoedt dat er worsten met gif zijn neergelegd door een hondenhater.

essiesilly schreef:verschrikkelijk!
maar als ik jou was ts zou ik of daar niet meer lopen of mijn honden niet los laten lopen hoor.. als die gek ineens een andere route gepakt heeft met zijn gif dan zijn jou honden straks ook de klos
Feria schreef:Nikass schreef:Er zijn wel wat vossen in het Amsterdamse bos, maar niet erg veel. Als je niet heel ervaren bent krijg je die nooit te zien. Dus ik denk niet dat iemand last heeft van de vossen (meeste mensen weten niet eens van hun bestaan af). Het Amsterdamse bos is een druk recreatief bos waar je veel harlopers, fietsen, honden en ruiters hebt. En de verschillende groepen ergeren zich nog al eens aan elkaar. De boswachterij vermoedt dat er worsten met gif zijn neergelegd door een hondenhater.
Is er wel een groep die daar jaagt, of in de buurt jaagt?
Ik weet dat jagers alles doen om van vossen af te komen hoor. Vossen kunnen nl nogal ver dwalen en daar wild doden, wat de jagers niet leuk vinden. Vandaar dat er vaak vergif gelegd wordt.
Gebeurt hier in de buurt zo vaak, hier moet je ook echt je hond goed in het oog houden
(groot)wild komt in dit bos niet voor.
Het is in de buurt van de bult, daar waar ik altijd ga wandelen. Ik denk niet dat het voor de vossen is... En als dat wel zo was denk ik dat er overal bordjes met waarschuwingen zouden staan.
walgelijk!! Hoop dat die zieke gast snel gepakt wordt, bah bah! Het zal je maar overkomen ... moonfish13 schreef:Het amsterdamse bos is bijna meer asfalt dan bos dus om de vossen gaat het zeker niet.
Het is ook een aangelegd bos.