Na een horrorbevalling, wat eindigde in een keizersnee, is er 1 kitten levend overgebleven.
Nala (de moederpoes) heeft gisteren een spoedkeizersnede gehad en moest helaas diezelfde avond nog een keer geopereerd worden vanwege heftige bloedingen rondom de wond. Inmiddels is ze weer heerlijk thuis en gaat het een stuk beter met haar.
Het kitten heeft nog niet bij moederpoes mogen drinken, ze hebben elkaar vanochtend voor het eerst ontmoet en sindsdien probeer ik ze met elkaar te verenigen. Nala heeft een zeer traumatische ervaring achter de rug en zit uiteraard met een pijnlijke buik, ze blaast en gromt helaas naar het kitten. Ik wil het liefst natuurlijk dat ze het alsnog accepteert, maar mocht dit niet lukken hoop ik een zoogmoeder te vinden voor dit onwijs leuke ding.
Het is een cremekleurige, kruising siberische en is gister om 17u uit de keizersnede geboren. Sindsdien met de hand gevoed.
Ik woon in omg. Alkmaar, maar ben bereid een stuk te rijden hiervoor uiteraard.
Ik vind het gewoon heel belangrijk dat het kitten normaal opgroeit.
Inmiddels heb ik via via al 1 evt. optie, een nestje met 6 kittens, alleen bij het nestje is overdag geen toezicht. Dat zou ik liever wel hebben natuurlijk.
Hoop dat de bokkers mij in de zoektocht kunnen helpen! Het gaat om dit schatje:

Heb alles in een blog bijgehouden: http://nalaskittens.blogspot.nl/
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag!