Hebben wij weer, spontaan verliefd op een nest met mooi gekleurde langharige teckels.....
We hebben al 2 honden, een teckel en een flatcoated, beide met een stamboom.
Voor de teckel zoeken we echt nog een maatje erbij, en aangezien ik 2 dierenwinkels heb, ruimte genoeg om de honden mee te nemen (en daarbij werk ik ook veel thuis) verdere uitleg behoeft ook niet denk ik

Nu sta ik al op de lijst bij de fokker van onze teckel die mij zou bellen als hij weer pups had.
Aangezien onze teckel en meerdere teckels die wij kennen van dezelfde kennel, een onwijs leuk karakter hebben, twijfelde ik geen moment!
Echter heeft deze fokker enkel rood en black and tan langharige kleuren, en stiekem vinden wij de getijgerde versies ook erruuug mooi!
Gisteren middag spontaan eens op marktplaats gekeken (absoluut zonder bedoelingen!!) en daar zag ik een prachtig nest voorbij komen van iemand die een gelegenheids nest heeft. De getijgerde kleuren vond ik prachtig!!
Echter hebben de hondjes geen stamboom en daar begint de twijfel!
Mijn ouders hebben ooit eens een volwassen hond van marktplaats gehaald, waar werkelijk van alles aan mankeerde.....
En ook daar komt een nieuwe twijfel omhoog.
Eigenlijk ben ik opzoek naar mensen die zo'n zelfde verhaal hebben als ik,
Ervaringen...... verhalen..... noem maar op.....
Mag uiteraard ook zijn over verhalen van kruizingen etc.
Wij gaan zondag in ieder geval even kijken, kijken kan geen kwaad (al is het bijna 2 uur rijden) en zijn gelukkig realistisch genoeg om te zien of er wat aan de pups mankeert of niet...
Paps en mams zijn beide aanwezig, dus dat maakt het al enig sinds goed...
En we hebben wel afgesproken, als er ook maar iemand twijfelt..... bij twijfel niet doen!!