Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eten en drinken moeten ze natuurlijk wel zeker krijgen!
bedankt !
xanthos111 schreef:Heb ze enkel gezien toen ik haar kwam melden dat het aan het regenen was omdat haar brommer gewoon buiten in de regen stond.
Urielle schreef:xanthos111 schreef:Heb ze enkel gezien toen ik haar kwam melden dat het aan het regenen was omdat haar brommer gewoon buiten in de regen stond.
Eerlijk gezegd klinkt dit voor mij toch ook wel behoorlijk over de top, als je voor dat soort dingen langskomt kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat ze afstandelijk is
xanthos111 schreef:Ze doet normaal altijd een waterwerend scherm over haar brommer , zeker als het regent of sneeuwt. Het begon net heel hard te regenen en wij kwamen net thuis en we zagen haar brommer daar staan dus we hebben dat even gemeld. Het meisje woont nog maar net alleen en we willen haar wat helpen. Ze doet tegen iedereen in de straat erg afstandelijk
maar dat is idd wat anders.Urielle schreef:xanthos111 schreef:Ze doet normaal altijd een waterwerend scherm over haar brommer , zeker als het regent of sneeuwt. Het begon net heel hard te regenen en wij kwamen net thuis en we zagen haar brommer daar staan dus we hebben dat even gemeld. Het meisje woont nog maar net alleen en we willen haar wat helpen. Ze doet tegen iedereen in de straat erg afstandelijk
Oh, okee, ik vond het al een beetje Huhmaar dat is idd wat anders.
Weet ze zelf dat haar honden zo janken?
Gianti schreef:Ik ben een beetje verbaasd dat er dus allemaal 114, dierenbescherming etc wordt geroepenGa nou eerst even praten!! wie weet heeft ze het niet eens door!
xanthos111 schreef:mooney1 schreef:
Wat maakt dat uit wat voor kleur ze hebben??
Vroeg ik mij eigenlijk ook wel af