Ik heb 2 geholpen jonge katers uit het asiel (6 en 10 maand oud) het zijn schatten van katten maar zodra er eten in het spel is draaien ze door. Ze vliegen zelfs boven het aanrecht uit en vliegen als gekken in de bak. Ik voerde ze eerst op advies van het asiel 2 handjes per kat per dag. Maar al snel adviseerde mensen mij om ze onbeperkt brokken te geven. Maar ze vreten zich helemaal klem, ze eten gewoon 2 volle (!!) bakken per dag leeg. Vervolgens lopen ze te spugen en zijn ze aan de diaree (duh) maar ze blijven maar eten...mijn vuilnisbak halen ze leeg op zoek naar voer. Ik word er helemaal gek van! Inmiddels laten adviseren bij de dierenwinkel en daar raadde ze Purina One aan voor geholpen katers. 25 gram (per kat) s ochtends en 25 gram s avonds. Maar het blijft vechten, vanmorgen sloeg de jongste de brok uit mijn handen. Ik begin ze inmiddels spuugzat te worden en heb al meerdere keren overwogen om ze terug te brengen
Help!?

Dus ik heb die wel eens gebruikt haha al zijn ze hier nog best lief

Nu doet ie dat niet meer als ik er ben.. Als we niet in de keuken zijn is de deur dicht.