Leorah schreef:Tessa wat leuk! Misschien kun je met ons delen hoe je de omheining maakt?
Ik heb ook nog 2 konijnen en het zou leuk zijn als ik iets kon maken zodat ze samen kunnen lopen straks (wel apart nachthok uiteraard), maar konijnen zijn zulke gravers, dus ik weet nog niet hoe ik dat moet versieren.
caaramel, dat hadden we bij mijn ouders ook. 1 hebben we als baby-geit gekregen en die was echt supermak, kroop het liefst bij je op schoot. De andere was al volwassen toen we haar kregen en is nooit echt mak geworden, maar toch was ze op haar manier wel heel lief.
Wij hebben een vrij hoog hekwerk, gemaakt van aluminium op het werk van mijn vader, het is zo 1.70 hoog. Fijnmazig en wordt bevestigd aan houten palen van 2.20 die een een eind de grond in gaan. Verder komt er straks in de grond voor het hek langs nog een plaat van aluminium van zo 40 cm, deze gaat voor 30 cm de grond in en 10 cm blijf je dan aan de onderkant van het hek zien. Dit ter versteviging zodat de varkens er niet onderdoor kunnen wroeten
Ons weitje voor de diertjes is zo 30 bij 50 meter.
De geiten krijgen hun eigen hok, de ene helft van het hok is voor hen en de andere helft voor de kippen en konijnen met een flinke ren daaraan. De varkens hebben hun eigen hok.
Als het allemaal af is (denk met een week of twee als het weer mee zit) dan zal ik er foto's van plaatsen.