), mijn sorrel Abessijn poesje van 7, had ik een gat in mijn hart. Toen kwam op 2 januari van dit jaar Lumina in mijn leven!
Lumina, wat Roemeens is voor zonneschijn, heeft dit gaatje grotendeels weten te vullen. Lumina is een wildkleur Abessijn poesje van bijna 3, ze is zondag jarig.
Ze is een herplaatser, ze zou in eerste instantie samen met haar zusje Gioia bij me komen wonen. De geweldige lieve mensen waar ze vandaan komt hadden 5 katten, en de Abessijnen hadden ruzie met de Burmezen, met plasproblemen als gevolg. Uiteindelijk hebben we besloten dat alleen Lumina bij mij zou komen, omdat ze de grootste 'plasser' was, en ik anders misschien het probleem zou hebben. Sinds ze hier is, heeft ze nog geen plasje buiten de bak gedaan en heb ik het idee dat ze tot rust gekomen is.
Deze juffrouw is wel een echte donderstraal! Ik ben geen geweldige fotograaf, ik heb slechts een klein compactcameraatje en Lumina is nogal bewegelijk, ze vond het 'zoemetje' van de camera wel super-interessant... Maar deze wilde ik toch even delen!

Hallo!

Ik heb een schoenveter!

En daar kan ik hele leuke dingen mee doen...

Zo te zien heb jij ook iets leuks...?

...op de grond...?

...mijn veter is toch leuker...

...hm. Eigenlijk issie best saai... Dan maar een wasje doen.

Vogels?

Vogels!
Mijn mooie meissie!Als er fotografen zijn die nog een leuk model zoeken, Madame houdt zich aanbevolen...
, maar goed, ze is gesteriliseerd, dus wat maakt het uit. Ik ben iig erg happy met haar.