Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Solleke_Noah schreef:Toen mijn konijn exact hetzelfde voor had, was dat omdat de tanden niet goed sleten en te ver doorgegroeid waren. Deze moesten we laten knippen bij de dierenarts. Ik zou dus toch proberen je vader te overtuigen dat ze naar de dierenarts moet om haar te laten nakijken.

, neetoch? DaisyDarling schreef:Solleke_Noah schreef:Toen mijn konijn exact hetzelfde voor had, was dat omdat de tanden niet goed sleten en te ver doorgegroeid waren. Deze moesten we laten knippen bij de dierenarts. Ik zou dus toch proberen je vader te overtuigen dat ze naar de dierenarts moet om haar te laten nakijken.
Ik sluit me hierbij aan.
Mijn konijn had precies dezelfde dingen aan zijn tanden en toen die eenmaal geknipt waren ging het een stuk beter met hem
Ik zou het je vader nog eens vragen, of wil ie het diertje pijn laten lijden?![]()
, neetoch?
Ambertjuhhh schreef:Volgens mij heeft hij er eigenlijk gewoon geen zin in...
Hij denk dat het komt doordat die ander haar niet laat eten. Maar ik zie ze samen gewoon eten nu...

Dan zouden mijn konijnen ook graatmager worden haha. Hier krijgen ze per 2 konijnen 2 keer per dag hooi, ruim een halve emmer per keer en elke keer is het zo ongeveer op. Soms als het erg vriest zelfs 3 keer per dag