13 jaar hebben we van ons vorige hondje Juul mogen genieten. Zij was een donkere Cairn terrier teef.
Helaas hebben we haar vorig jaar maart moeten laten inslapen.
Het was veel te stil in huis en al snel werd duidelijk dat er een nieuw hondje moest komen.
Uitteraard moest dit weer een Cairn worden, heerlijke beestjes!
Na wat zoeken en bellen viel ons oog op een fokker via de rasvereningen. Na een paar maanden wachten mochten we haar dan ophalen!
Ze is ondertussen 8,5 maand oud.
Ze heet Guzzi en is een blond/rood vrouwtje.
Ze is ontzettend pittig, hyper, druk, eigenwijs en brutaal, maar daarom houden we van haar! Zoals een echt terrier pup is ze de clown in huis.
Ook kan ze heel lief bij je komen liggen om lekker te kriebelen. Ze is ontzettend blij naar ALLES! Alles wat leeft is leuk speelmateriaal en alles wat buiten rent, moet opgejaagd worden. Ook spit ze zorgvuldig de hele tuin om, zoals het een echte cairn betaamd

Ik doe verschillende cursusen met haar en dit vindt ze (natuurlijk) ook geweldig. Ze is ontzettend snel met dingen oppikken, en vind het gewelig samen met je te werken.
De bedoeling is om over een paar jaar een nestje met haar te fokken via de rasvereniging, daar zij ook stamboom en papieren heeft.
Genoeg gekletst, meet ons monster Guzzi :
(Fotos staan van jong naar oud. Eerste foto is 1e dag bij ons, laatste foto is vorige week.)
Graag hoor ik of jullie haar net zo mooi en knap vinden als ik