Lieve blonde Billie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Forbiddenpie

Lieve blonde Billie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 19:46

Na veel gespeel met mijn camera en het geduldige poseren van lieve Billie zijn er best nog wat leuke plaatjes uit gekomen!
Billie is een driejarige blonde cocker spaniel, met een hart van goud. Ze woont sinds een maandje bij ons en elke dag is ze weer iets leuker, liever en mooier! :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maximexfleur

Re: Lieve blonde Billie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:48

Leuke hond!

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 22:00

Dankjewel! Ze is een echte schat!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:07

O wat een schatje!!!! Ik ben zo dol op Cockerspaniëls, heb er zelf ook 2. Deze ziet er ook zo lief uit. Hoe is ze bij jullie terecht gekomen?

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 19:00

Dank je!
Billie is een herplaatsertje die wij hebben overgenomen omdat haar baasje door omstandigheden niet genoeg tijd meer voor haar had maar wel het beste voor Billie wilde. Daarom hebben wij haar in huis genomen en geen moment spijt ervan gehad. (ben stiekem toch ook wel benieuwd naar jouw Cockertjes) :D

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 19:12

prachtig en ook zo aaibaar :o het liefst zal ik haar oren even willen aaien :D zo mooi haha

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 19:12

Celinaa_H schreef:
Dank je!
Billie is een herplaatsertje die wij hebben overgenomen omdat haar baasje door omstandigheden niet genoeg tijd meer voor haar had maar wel het beste voor Billie wilde. Daarom hebben wij haar in huis genomen en geen moment spijt ervan gehad. (ben stiekem toch ook wel benieuwd naar jouw Cockertjes) :D

Leuk!! Het zijn zulke lieve dieren he. Ik heb een blauwschimmel reutje en heet Handsome <3 Deze hebben we als pup gekocht. En een zwarte Bella en dit is ook een herplaatser. Ze was een jaar toen we haar kregen, en was broodmager onder de klitten en heel bang. Maar is de liefste hond op aarde als ze je goed kent.

Is die van jou ook zo overdreven lief? En zwemmen terwijl het 0 graden is haha....eenden opjagen is vooral Bella der grootste hobby haha. Dat klinkt heel herkenbaar. Zal morgen wel ff een foto uploaden, gaat volgens mij niet met mijn mobiel.

In ieder geval ontzettend veel plezier met je leuke hond!! Gaat vast goedkomen! Heb je eerder Cockerspaniëls gehad? Bij mij hebben ze allebei snel last van oorontsteking. De trimster zegt dat je het beste het haar aan de binnenkant van de oren kort kan houden zodat het kan luchten.

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 11:44

Ja Billie is binnen echt een schat, buiten in de polder luistert ze echter totaal niet meer! Eenden en alle andere bewegende beestjes zijn natuurlijk veeeeel belangrijker. Ze moet helaas alleen niks van andere honden hebben. Snuffelen mag nog net maar als ze meer dan dat doen dan krijgen ze een diepe grom te horen.
Ze heeft gelukkig niet snel last van oorontsteking, toch houden we het goed schoon en hebben we druppels klaarliggen mocht ze toch last krijgen.
Bij het drinken worden de oren natuurlijk altijd zeiknat en ze druipt nog een uurtje na dus het is altijd een groot waterballet als ze drinkt! haha
Ze is laatst in de polder ontsnapt en is toen door drie sloten gezwommen naar de eenden toe in de weilanden verderop, dus ik denk dat ze zwemmen wel leuk vind. Gelukkig kwam ze weer netjes terug toen er geen vogel meer in de buurt was.
Karakter hebben ze in elk geval, kleine kliertjes. Maar ik lig gemiddeld vier keer per dag in een deuk om haar :D

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 10:07

wat goed dat de oude eigenaren haar hebben laten herplaatsen en dat ze bij jullie de tijd krijgt die iedere hond verdiend