Goedemorgen Hopelijk herkent iemand dit of misschien zit hier een dierenarts (assistente)
Ongeveer 2 a 3 weken geleden ben ik over gegaan op een geperste brok (Kjens) Ik dacht namelijk dat ik al een geperste brok voerde maar dit bleek dus niet zo te zijn.
Het voer waar ik over op ben gegaan heeft mijn hondje al een gehad. Nu kreeg zei wel gelijk diarree. Na wat rijst te hebben gegeven ging dit over, maar na een paar dagen weer brokken gevoerd te hebben begon ze weer aan de diarree. Ik ben toen naar de dierenarts gegaan, en het bleek dus een maag-darm infectie te zijn. Een virus wat in de buurt heerst onder de honden. Ik heb voor een week pillen gehad en heb nog een aantal dagen rijst met sperzieboontjes gegeven. Toen het weer goed ging heb ik de brokken met rijst gemengd om langzaam om te bouwen. Weer diarree dus heb ik ander voer gehaald (farmfood) omdat ik dacht dat ze misschien niet tegen deze brok kon. Vond ik wel raar aangezien ze deze al eens in het verleden had gehad, alleen een andere smaak.
Toen ben ik dus de Farmfood brokken met rijst gemengd en eigenlijk ging dat goed tot gister avond. Om de 15 min wou ze de tuin in, dus dacht bij me eigen, als het na het uitlaten niet verbeterd bel ik toch maar de DA. Maarja na het uitlaten was er dus niks meer aan de hand. Vanmorgen had ze weer redelijk normaal ontlasting, alleen wel een wat opgezette buik.
Ze oogt ook totaal niet ziek nu, wat ze vorige week dus wel een dag had. Ze is speels, heeft eetlust en is blij.
Nu zit ik op me werk te stressen. Wie herkent dit of weet wat het is?