Sinds een paar dagen merk ik steeds meer veranderingen aan mijn hondje, zowel in gedrag als uiterlijk.
Ten eerste zijn haar tepels groter geworden, haar 'onderkant' is wat opgezet maar voornamelijk haar buikje is dikker geworden. Ze slaapt de laatste tijd veel, soms een iets kortere ademhaling, ze knort als je haar oppakt, ze wil soms niet meer spelen en ligt graag onder de dekens op bed. Ze is 6 weken geleden voor het laatst loops geweest, we hebben een reu in huis maar we hebben voor zover mogelijk natuurlijk goed in de gaten gehouden. Waarschijnlijk gaan we voor de zekerheid een echo laten maken of iniedergeval even langs de DA. Maar wat denken jullie, ik kan eventueel wat foto's maken als jullie daar interesse in hebben?
EDIT :
Een staande foto maken lukt helaas niet in mijn eentje, maar hier 2 liggende foto's

Ze is trouwens 75% chihuahua 25% oliebol

Ik heb ze alleen gelaten harstikke stom. Maar wat gebeurd is is gebeurd niks meer aan te doen. Dus graag ook niet meer zulke reacties, bedankt. Bezoekje aan de DA komt er zeker aan, dat is het eerst wat we gaan doen. Pruim is inderdaad wat opgezet en dikker maar geen vocht verlies oid. Tepels zijn dikker als normaal en heel roze.