Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
in zit.

Hing ook echt in de gordijnen als kitten, deed (en doet) alles wat verboden was. Vanmiddag nog een gepelde tomaat van het aanrecht gejat en opgegeten... Hij is ook nieuwsgierig, ook naar buiten, maar wij houden hem helaas binnen ivm veiligheid en evt overlast bij buren. Hij heeft twee kattenspeelmaatjes, is erg speels en soms ook wel lief naar de andere katten, maar vindt mensen veeel leuker! 

samp schreef:Hoi, ik heb een Siberische kat x Heilige Birmaan kitten. Zijn papa is een mooie grijze Sibeer maar Finn lijkt eigenlijk gewoon op een birmaan, al zijn z'n witte voetjes niet helemaal netjes zoals het zou moeten.
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Finn is nu 12 weken, zijn karakter is natuurlijk speels en gek maar ik herken ook wel karaktereigenschappen die madelief88 omschrijft. Het is een enorme avonturier die ook wel bijdehand is en lekker bij je komt slapen en regelmatig vraagt om aandacht. Hij kliert ook graag met zijn waterbak (omstoten, speeltjes en voer erin laten vallen, met zijn poot erin). In het begin was het echt een bijtertje maar ik merk dat dit nu duidelijk een stuk minder minder wordt (gelukkig). Finn heeft ook een kattenspeelmaatje
Ik ben ook wel benieuwd naar de Sibeer x Ragdoll van jou ts, heb je een foto?

Ik dacht omdat het een Ragdoll is dat ze misschien wel een beetje op mijn Finn zou lijken (qua kleur) maar dat is totaal niet zo, maar het is wel echt een leukertje! Zoals je kan zien is die van mij ook wel een gek!