Nestor is een echte uitslaper, die is 's morgens ook niet vooruit te branden!
Als ik moet werken, moet hij ook vroeg opstaan want dan gaat hij naar de oppas (om 6u moet hij dan toch echt met zijn kont omhoog
wat dan samen gaat met flink gapen, rekken, nog eens gapen en nog eens rekken
).Maar vandaag ben ik vrij, en ik kon zelf ook een beetje uitslapen natuurlijk dan ! Maar zodra ik beneden kom hoef je niet te verwachten dat hij omhoog zal komen, zelfs zijn koppie tilt hij niet op
De kat wel, die staat mij vaak op te wachten op de trap, of ze ligt bovenop mij nog te slapen dat kan ook nog !
Om half 10 vanmorgen lag meneer er nog zo bij !

Om 10u heb ik hem alsnog wakker gemaakt en hebben we een flinke wandeling gemaakt, maar van harte gaat dat dan niet hoor, meneer sjokt er ergens achter aan.
Hebben jullie ook van die uitslapers????

Hoe oud is Nestor?
die beestjes weten gewoon hoe het moet !
Onze hond slaapt bij ons op de slaapkamer. Als mijn vriend opstaat komt de hond meestal bij mij op bed liggen, ik hoef er niet zo vroeg uit. Tegen de tijd dat ik opsta verkast meneer naar mijn plek, daar is het dan nog warm.
Ik ben dan meestal een uur bezig met ratten verzorgen, ontbijten, aankleden etc. en dan trek ik de deur van de slaapkamer eens open. Ik krijg dan een erg duffe blik en het is dat ik roep dat ik eten voor hem heb, anders blijft hij gewoon liggen.