Uitslaper

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Uitslaper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 10:58

Hallo,

Nestor is een echte uitslaper, die is 's morgens ook niet vooruit te branden!
Als ik moet werken, moet hij ook vroeg opstaan want dan gaat hij naar de oppas (om 6u moet hij dan toch echt met zijn kont omhoog 8-) wat dan samen gaat met flink gapen, rekken, nog eens gapen en nog eens rekken :') ).
Maar vandaag ben ik vrij, en ik kon zelf ook een beetje uitslapen natuurlijk dan ! Maar zodra ik beneden kom hoef je niet te verwachten dat hij omhoog zal komen, zelfs zijn koppie tilt hij niet op -O-

De kat wel, die staat mij vaak op te wachten op de trap, of ze ligt bovenop mij nog te slapen dat kan ook nog !

Om half 10 vanmorgen lag meneer er nog zo bij !
Afbeelding
:z :z

Om 10u heb ik hem alsnog wakker gemaakt en hebben we een flinke wandeling gemaakt, maar van harte gaat dat dan niet hoor, meneer sjokt er ergens achter aan.

Hebben jullie ook van die uitslapers????

xRowina

Re: Uitslaper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:00

Haha wat schattig! Mijn herder is juist het tegenovergestelde van Nestor, zodra hij ons hoort opstaan is hij klaarwakker en gaat hij blaffen! Ben benieuwd of er nog een tijd komt dat hij dit ook gaat doen :P Hoe oud is Nestor?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 11:02

Haha en dan moet je natuurlijk ook gelijk met hem op pad??? :D
Nestor is 5,5 jaar oud, maar hij is eigenlijk altijd wel een lui ding geweest in de ochtend :')
Hoe oud is jullie herder ?

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:04

Ja nou hij wil dan eerst eten, en dan gaat ie nog even liggen (dan doet ie wel een beetje lui hoor) en daarna wil hij wandelen haha! Bobby is bijna 2 jaar, en hij gedraagt zich nog als een kleine puppy! :P

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:11

ahhhhh <3 <3

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:14

Erg grappig, volgens mij komt dat niet vaak voor.
Wij hebben 2 katten en dat zijn absoluut geen uitslapers. Zij maken ons, maar vooral mijn vriend, 's morgens wakker in het weekend.
Maar als ik na mijn werk thuis kom, dan staat de ene kat achter de deur te wachten, die heeft dan al mijn auto of de deur van de berging gehoord. Maar de andere kat kan dan nog zo diep in slaap zijn. Die heeft dan echt wel een minuut of 5 nodig voordat ze op de been is. En dan kijkt ze je aan met zo'n slaperig hoofd, ook heel grappig.

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:09

Onze Ridgeback kruising mag ook graag uitslapen, die is 's ochtends echt niet vooruit te branden.
Hij is overigens wel klaarwakker zodra ik de deur van de koelkast open :=
's Avonds laat is het soms ook een hele klus om hem mee naar buiten te krijgen, vooral als het koud en nat is.
Hij ligt op zulke dagen het liefst de hele dag op de bank of voor de houtkachel te slapen.
's Avonds bij de laatste ronde glipt hij met slecht weer stiekem het huis weer in (hij kan deuren openen)
Vervolgens hoor ik hem dan midden in de nacht rommelen met de deur omdat hij nodig moet :D
Dus dan mag ik uit bed en in de kou op hem wachten :brr:
't Wordt tijd dat hij leert om sleutels om te draaien en deuren ook weer te sluiten O:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:13

Agossie hoe lief

Yeps hier nog een. Onze witte herder is een extreme uitslaper. Toen we hem gingen ophalen als 5 maanden puber waren we erop voorbereid uitslapen te kunnen vergeten. Niets is minder waar. Mijn man liet hem om 5 uur uit voor zijn werk. Dan even 5 minuten spelen en meneer ging plat tot ik hem zelf wakker rammelde om 10 uur.

Nu nog houdt hij van uitslapen. Als hij de kans krijgt blokt hij ook mijn mannetje en mij als we willen opstaan. Of als we op de bank zitten overdag en wat willen gaan doen. Plof, een witte herder over je benen of voeten. En vanaf 8 uur s avonds staat hij ook weer uit. Maar de tijd daartussen := dan maakt hij het meer dan goed.

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:19

Hier nog zo'n luilak, wordt dit jaar 2, maar heeft dit al van pup af aan.
Zelfs zo erg dat als we dan s morgens eindelijk buiten staan, hij uitgebreid op de stoep zich heerlijk uitrekt etc voordat ie meeloopt, scham me soms rot als ie dat doet haha.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 16:21

xRowina: Gosh :D eten is vaak ook een van de favo bezigheden he ????

siepenteun: jaaaa <3

mbkaatje: haha dat is vooral vervelend als je lekker wilt uitslapen, maar de kans niet krijgt :P

GMekkes: ook al zo'n heerlijke luiwammes <3 heb jij 's nachts dan niet zoiets van "NEEEEEE laaat me slapen !! " ???

karuna: haha soms kunnen ze zo duidelijk zijn he, gewoon neerploffen voor baasje d'r voeten :D doet nestor soms ook, kom ik met de riem aan, gaat hij nog even wat uitgebreider liggen dan dat hij al lag !

_CS_: :(:) die beestjes weten gewoon hoe het moet !

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:42

De bordercollie en de ijslandse schapenhond/collie mix zijn altijd klaar voor actie hier, maakt niet uit welke tijd van de dag.
Het chi/pincher mixje van m´n dochtertje daarentegen draait zich s´ochtends graag nog een keertje om....

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:44

Hier nog zo 1, verschrikkelijk soms. Hij slaap tussen de middag ook vaak nou ik moet het niet in mijn hoofd halen om te vragen of hij mee gaat wandelen.. Ach, in 't weekend vind ik het wel lekker :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:59

Heerlijke foto. <3

Hier ook zo'n uitslaper. :j Onze hond slaapt bij ons op de slaapkamer. Als mijn vriend opstaat komt de hond meestal bij mij op bed liggen, ik hoef er niet zo vroeg uit. Tegen de tijd dat ik opsta verkast meneer naar mijn plek, daar is het dan nog warm. :+ Ik ben dan meestal een uur bezig met ratten verzorgen, ontbijten, aankleden etc. en dan trek ik de deur van de slaapkamer eens open. Ik krijg dan een erg duffe blik en het is dat ik roep dat ik eten voor hem heb, anders blijft hij gewoon liggen. :D Zodra we gaan wandelen is het een en al actie, maar in huis is hij liever lui dan moe. Wel lekker eigenlijk! Ik vind het ook wel fijn dat hij gewoon blijft liggen als wij een keer uitslapen. :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:17

Hier nog een uitslaper :D
Heerlijk, hoef me nooit te haasten 's ochtends, kan altijd op mijn gemak uitslapen, ontbijten, douchen en wakker worden en tegen die tijd is madam ook wel wakker en klaar voor een wandeling.
Heerlijk zo'n hond.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:30

haha zo schattig he..die van ons ook..ideaal, want dan kunnen wij ons ook eens permitteren ongeneerd uit te slapen :P moet wel zeggen, als de andere hond mee naar het werk is, dan is de uitslaper niet zo'n uitslaper en terroriseert mij al erg bijtijds om wat leuks te gaan doen :P

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:34

Onze honden blijven rustig liggen totdat ze horen dat je wakker bent. Dan beginnen ze direct te lopen en wordt je enthousiast begroet zodra ze je zien. :D

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:44

Onze Rhodesian Ridgeback van 6 is echt een aardslui varken .
Als ik door de weeks met de kids beneden aan het rommelen ben met het ochtend ritueel wat meestal betekend dat er aardig wat geluid geproduceerd gaat worden :j
Dan hoor ik hem eens zuchten en trekt gewoon de deken over zijn hoofd _/-\o_
Het lijkt af en toe wel of ik E.T hier in huis verstop want o wee als hij maar denkt moe te worden dan zit hij al onder zijn deken hahaha
Mensen die hier niet vaak komen die vragen me wel eens (als ze er al een half uur zijn ) ; jullie hebben toch een hond ???
Tja ....leg dan maar eens uit dat onder die berg dekens toch echt een hond van 50 kilo ligt die zijn energieke voorouders echt geen eer aan doet .

Laatst stond de controleur van de hondenbelasting aan de deur , mijn zoontje maakt open en laat alle tussendeuren openstaan dus dan gaap je echt van voor tot achter het huis door ....
Vraagt die man heeft u nog steeds maar 1 hond ? dus ik zeg netjes ja meneer , maar hij gaapt eens mijn huis door en kijkt me heel verbaasd aan .....
Dus ik zeg ik heb er echt een hoor _/-\o_ . Hij gelooft er geen zak van hahaha
Zou ik hem dan wel even mogen zien zegt hij ,Ja zeg ik nog in een poging grappig te wezen als u een paar ganzen bij heeft is hij er zo hoor (hij kon er niet om lachen ).
Dus ik meneer de luiaard uit zijn hoop dekens getrokken en mee naar de deur ... het gezicht van die man :+ :D
Even voor de beelddenkers onder ons hier onze Jelle als pup en nu .
Afbeelding Afbeelding

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 14:28

Wat een heerlijk dier die van jou tanjatroetel, die van jou is volgens mij nog ietsje erger :D
Die van mij springt wel op als er iemand aan de bel staat, dan moet ie even waken :')

Ga hem zo bij de oppas ophalen, en dan moet hij toch echt mee gaan hardlopen (6km is de planning).