Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
Ik wil op voor hand al even zeggen, dat ik Maandag de DA bel!
Ik heb een hond van 2009, Kruising herder die begin Feb. geholpen is (sterilisatie). Waaruit toen al bleek dat mevrouw te zwaar is.
Zij is onbewust toch aangekomen, toen woog zij 36.5.
10 dagen na de operatie, (terwijl zij op advies van DA minder eten heeft gekregen) woog mevrouw 36.9!!
Advies van DA is dat zij de helft van de brokken mag hebben, dan wat ze normaal krijgt en dit heb ik ook gedaan.
Vanwege een bekken/heup fractuur, moeten we het bewegen langzaam opbouwen, en mogen we niet te hard van stapel gaan.
Een goed begin was om elke dag 10 min te gaan fietsen, Dit doe ik nu een week.
Zij krijgt pas half uur na het fietsen haar brokken, dit ivm maagkanteling.
Nou het punt, Zij geeft duidelijk aan, dat ze 'honger' heeft, als ze de kans krijgt dan pakt ze nog wat brokken uit de ton.
Ik wil haar best wat meer geven maar een hond die geholpen is, komt eenmaal sneller aan, en zij is al te zwaar.
Ik kan niet zomaar van voer veranderen, zij doet het hier goed op, en ben niet zo van het veranderen van voer. Buiten om dat, is er nog genoeg voer, schat zo'n kilo of 20 minimaal! wat ik niet weg ga gooien.
Wat adviseren jullie ? Wat zouden jullie doen ? Wat is op dit moment het beste om te doen ?
Brand los
Het zou wel een overwegingen kunnen zijn om dat te proberen. Maar hoe zie je dat voor je ? boontjes en brok door elkaar heen of wat ? 
) en dan moet ze steeds de bal rollen voor wat brokjes.
Dank je voor je tip!