Pffff, nog nooit zo geschrokken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

qwerty14

Pffff, nog nooit zo geschrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 20:27

Vandaag ben ik nog nooit zo geschrokken! Ik stapte per ongeluk op m'n cavia!!!! Ik had namelijk mijn been even op m'n bed gelegd om m'n sok goed te doen (ik stond dus op de grond met m'n andere been, ik weet het, het klinkt heel raar :') ). Nou, ik was klaar en ik doe m'n been weer naar beneden en ik voel een zacht ding onder me, m'n cavia!! (ze loopt altijd los in m'n kamer). Gelukkig stond ik nog niet met m'n volle gewicht op haar want anders weet ik niet hoe het anders was afgelopen.

Zij rent keihard achter haar hok en was allemaal rare bewegingen aan het maken, met haar hoofdje alle kanten op zwiepen en zo. Echt heel eng. Ik ging naar haar toe en ze rende niet weg, terwijl ze normaal bang is om opgepakt te worden. Dus ik pakte haar op en keek of ik iets kon zien en voelde zachtjes of alles nog op z'n plaats zak. Dat liet ze allemaal toe zonder spartelen of piepen. Toen legde ik haar in haar hok en daar ging ze op haar zij in een hoekje liggen. Daar schrok ik nog meer van, omdat je vaak van die verhalen hoort dat nadat er iets is gebeurt met het dier het in een hoekje ging liggen en dood ging!

Nadat ze een paar minuten had stil gelegen begon ze weer een beetje te lopen en een half uur later was ze het volgens mij al weer vergeten want ze was vrolijk aan het rond rennen, aan't eten en aan de tralies aan het knagen omdat ze er uit wou. Het was behoorlijk eng. Ik vind eigenlijk dat ik niet naar de dierenarts hoef, want ze is nu weer precies hetzelfde aan het doen als voor dat ik op haar stapte. Wat vinden jullie?
Groetjes Hanny :wave:

xRowina

Re: Pffff, nog nooit zo geschrokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:31

Jeetje dat is echt schrikken ja! Gelukkig lijkt het goed afgelopen te zijn. Ik zou het nog even aankijken, als het gewoon weer goed is hoef je niet naar de dierenarts met 'm denk ik.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:36

Ik zou het even aankijken. Gelukkig loopt ze weer. Maar dan schrik je wel. zeker als je blote voeten had gehad :')

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:36

jeetje, idd even schrikken zeg! kakt ie niet op de grond dan? :=

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 19:59

Vandaag gewoon nog steeds normaal. Lekker rond gerend in de kamer (ik elke keer voordat ik een stap zette eerst even gekeken of ze niet in de buurt was := )
@ TrIjNIE: Dat doet ze wel, maar gelukkig alleen in de hoekjes dus stap ik er niet op := Maar nadat ik op haar stapte lag daar wel een poepje dus ik denk dat dat is gebeurt van schrik :=