Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb ik het verleden best wat lastige katten gehad die natuurlijk wel regelmatig ontwormt moesten worden.

Bomba schreef:Dit gaat echt als dierenmishandeling klinken, maar het werkt wel..Heb ik het verleden best wat lastige katten gehad die natuurlijk wel regelmatig ontwormt moesten worden.
Gewoon de kat bij z'n nekvel beet pakken en z'n hoofdje wat achterover trekken als het ware, zodat je het pilletje in z'n keel kan laten vallen (zorgen dat het pilletje echt helemaal achterop z'n tong ligt). Als hij 'm dan alsnog uit z'n bekje krijgt doe je het op dezelfde manier, maar moet je met een injectiespuitje een drupje water in z'n bekje doen, dan slikt 'ie het pilletje gegarandeerd door

Wanneer ze hun kop weer naar beneden doen, dan is de pil al weg.
Na het doorslikken (gaat steeds vaker in een keer) krijgen ze iets lekkers, bij mij van de Dental-snoepjes. Daar kijken ze duidelijk naar uit.
wat mij dus echt nie luktye
Nu doe ik het heel simpel: doe pilletje pletten, half zakje "vlees in saus" erbij, beetje water dat het jus wordt en madam eet iig de jus op...want die vleesjes vindt ze niets