). De foto's zijn van vorig jaar zomer en zijn gemaakt door SuusFotografie. Max was toen (denk ik) 9 maand of bijna 10 maand oud. Ik zal even gauw een paspoortje erbij zetten..
Naam; Hummer's Maximum Speed(Max)
Ras: Amerikaanse Bulldog
Geboortedag: 15-11-11
Kleur: Wit/bruin/gestroomd
Geslacht: Reu
Gecastreerd: Nee
Papieren: Ja
Hobby's: Spelen, knuffelen enneuhh... Spelen.
Max is de liefste hond die ik ken, heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Echt een geweldig dier. Zijn verschijning komt soms wat intimiderend over, maar het is werkelijk een doetje, een echte clown. De talen van de wereld hebben nog geen geschikt omschrijvingswoord voor hem in het woordenboek. Hij kan met alles en iedereen en is erg lomp. Maargoed.. Daar ben je jong voor

Verdere vragen..? Ik hoor het wel

Het was warm en heerlijk weer, en aangezien Max een echte waterrat is, moest hij natuurlijk het water in. Het meest grappige moment van de shoot was uiteraard dat ik met Max bovenop een zandberg stond, aan de rand. Meneer zag een konijn(?) en besloot naar beneden te rennen.. en uiteraard moest ik mee.. Je raad de rest vast wel

Meet Max:

Ik ben een duikboot:

Hier had ik het dus over
:

INCOMINGGGGGG

Toedelssss
!Ik weet niet waarom de laatste paar foto's opeens kleiner zijn.. Erg jammer.
en hoe je jou bullie omschrijft past precies bij mijn (franse) bullie haha, ook zo'n goedzak.. alleen vast een stuk minder intimiderend