Honden jas.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

Honden jas.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 20:53

Hoi!
Onze bouvier van 12 jaar begint kaal te worden (kont al bijna helemaal). Nu hebben.we alles al geprobeerd, medicijnen, andere voeding enzo. De DA heeft nu dus ook gezegd dat er niks meer aan te doen is jammer genoeg. Nu kan ze met de zomer al kaal zijn. Maar met die zon verbrandt ze dus snel. Dus voor lange tijden in de zon zouden we een.jas/deken willen. Ook voor de winter als ze die nog haalt (ook andere kwaaltjes). Maar waar koop je die nou? En wat is nou het beste? Kan ze er nog aan wennen?

Alvast bedankt! :)

Ps sorry voor typfouten, zit op mobiel :o

Shirley

Re: Honden jas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:55

De dierenwinkels hangen en vol mee en er zijn ook veel websites waar ze hondenjasjes verkopen :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:57

Mijn hond van 8 heeft deze winter voor het eerst een (fleece) jasje aan gehad ivm weinig ondervacht en kou. Ze keek niet op of om, je hond kan er dus zeker nog aan wennen.

Ik zou even googlen op 'hondenjasje' of 'jasje voor hond'. Je krijgt dan ontzettend veel links van webwinkels die allerlei verschillende jasjes in verschillende stoffen aanbieden, er is zo ontzettend veel te vinden. Vergelijk ook even goed de prijzen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:00

Stuur anders eens een PB aan Dabo hier , die maakt ze op maat en heeeeel mooi !Afbeelding

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 21:02

Dankjullie!
Ik had al de website van zooplus (?) Gevonden.maar ik weet niet wat voor soort nu het beste.is voor in de zomer? Moet natuurlijk niet te warm zijn :)

Edit, die zien er goed uit! :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:04

Dabo kan je ook adviseren qua stofjes :j

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 10:53

Ik zou gewoon een dek (laten) maken van katoen, als een t-shirt. Op de borst dicht en dan onder de staart een elastiek. Eventueel nog een buiksingel, maar dat is lang niet altijd nodig.

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:04

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 14:07

Wij hebben deze voor beide honden
http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... jas/260716

Dit daar onze jongste geen ondervacht heeft en weinig haar, die heeft het met nat weer erg koud. Deze is fleece gevoerd.
En de grote , omdat hij met nat weer m van het spelen en rennen door de bagger , allergische reacties krijgt , wat zich uit door krabben en dus zijn buik open ligt.
jasjes bevallen goed. De grote rende er gelijk mee weg, kleine moest wel even wennen.
Voordeel vind ik dat de buik bedekt is.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:39

ik heb meerdere jassen voor mijn duitse dog gekocht op www.dursydog.nl ontzettend veel keus en goede service! als je foto's wil zien kan ik je die sturen