Vanmorgen is mijn hondje gecastreerd (het is een teefje). Alles is goed gegaan en ik heb haar om 15:00 opgehaald.
Ik weet dat ze een hekel heeft aan 'dingen' aan haar lijf. Ik heb wel eens voor de grap een jasje gepast
en dan beweegt ze NIET meer, geen millimeter.. Ook moest ze als pup wel erg lang aan haar halsbandje wennen, eer ze die een keer accepteerde..
Ik kon kiezen vanochtend, tussen een kapje of een shirtje. Ik koos voor het shirtje. Kapje zal helemaal een ramp zijn en vond dit wel een fijne oplossing, ook ivm eten, drinken en lig-comfort.
Toen ik haar haalde, liep ze mee naar de auto en sprong ze er zelf in (bij bijrijdersstoel, laag opstapje) Ze was nog wel suf.
Thuisgekomen, beweegt ze dus niet meer
Er is geen centimeter beweging in te krijgen. Ze drinkt niet, alleen als ik een natte vinger tegen haar neus houdt, dan likt ze het er af. Verder staat ze nu in haar mand, waar ik haar heb weggezet. Ze gaat niet zitten of liggen.Heb haar al twee keer mee naar het veldje genomen, maar plassen heeft ze nog niet gedaan sinds we haar haalden. Dit terwijl de assistent zei dat ze wel regelmatig naar buiten moest omdat ze veel zou moeten plassen door de operatie. Ze beweegt simpelweg niet.
Ik heb haar kleine stukjes meegetrokken, met heel veel tegenzin doet ze dat enkele stapjes. Dit is echt geen doen, dus ik draag haar steeds heen en weer naar buiten. Geen probleem, maar hoe lang zal dit duren en wanneer moet ik ingrijpen?
Iemand met een dergelijke ervaring?
Als ze morgen nog steeds niet drinkt, eet en wil bewegen laat ik mijn vader sowieso de dierenarts bellen, ik moet helaas gewoon werken.
Ik hoop dat jullie iets weten! Ps. snoepje, balletje, het interesseert haar opeens niets meer!