Ik zit met een klein probleempje,
Een in mijn ogen jaloerse verwende kat.
Sinds een jaar kijken mijn vriend en ik hoe het leven ons bevalt in 1 huis.
daarbij nam ik mijn hond mee. De bewuste kat ( we hebben er 2 ). kan ook totaal niet overweg met mijn hond.
De kat blijft blazen en donderen. Nu is dat nog wel te overleven.
De andere kat en mijn hond accepteren elkaar , maar liggen net samen in een mand.
Met de hond kwam er ook een honden mand , welke door de kat 1 even flink te grazen genomen werd. En alles stonk meerder keren naar de plas
( dus alles maar vernieuwd )Zo konden we in het begin niets op de grond laten staan liggen van stof of meneer plaste er op .. sport tassen schoenen alles nam hij te grazen.
jaloers gedrag dachten we. Dus er op gelet dat we alles even veel aandacht gaven.
In het begin had ik zo iets van oke, ik was het uit, en dan zien we wel, steeds meer ging ik me ergeren aan deze kat.
Heb ik wasdag en let ik even niet op , gaat hij zitten plassen op de vieze was , Vaak natte handdoeken sport kleren ,
Mijn vriend en ik hebben al gezegd probeer er op te letten doe de deuren goed dicht, alleen met een wasmand in je armen een deur dicht doen lukt soms niet en in het ogenblik van 5 minuten ziet hij zijn kans..
Mijn vriend en ik hebben al hoog oplopende ruzie hier over gehad, waarbij ik gezegd heb alles wat hij nog onder plast gooi ik weg,.. En dat doe ik nu dus ook. de voorraad handdoeken slikt gestaagd.
We zitten met een lek en daarom moet er een handdoek voor de vaatwasser liggen iedere dag is deze onder gepast. en iedere dag gooi ik hem weg
opties als laat de hand doek liggen doe ik niet want ik ga over mijn nek van de stank!!
Vandaag is dus de bom gebarsten mij nieuwe witte blouse witte shirt die ik gisteren avond in het was hok gelegd heb om vandaag te wassen zijn onder geplast. ( in een onbewaakt moment van 5 minuten )
mijn ondergoed is onder geplast.. en ik ben het zat. ( het zijn geen kleine plasjes maar een berg was stink er helemaal na en is helemaal nat) ik ben de kat zat en kan me geen moer meer schelen al loopt hij weg.( wat hij niet doet ) of word hij mee genomen. Helaas is het mijn vriend zijn kat en die wilt hem niet weg doen om deze redenen
Mijn vriend steekt het er op dat de kat boos is op mij , omdat ik hem 10 kilo heb laten afvallen en hij niet meer onbeperkt eten krijgt ( kat had veel over gewicht)
daarnaast moet de kat nu wachten tot wij klaar zijn met eten dan krijgen alle beesten eten..
Ook krijgt hij "straf" als hij het vlees voer van zijn broer op eet dan zet ik hem in de gang want hij word gewoon dan weer te dik..
Zo ziet hij het ook als pesten dat ik iedere dag stofzuig ( daar is de kat panisch van en vliegt dan naar boven waar ik ook moet zijn met mijn stofzuiger maar als hij daar zo bang van is zou hij angst plassen en dat doet hij dus niet) maar tja beesten in je huis dan moet dat toch wel denk ik zo maar
We hebben nieuwe katten bakken gehaald welke wekelijks leeg gaan ( kat 2 doet er niets op is een echt buiten kat)
kat is geholpen..
Ik heb lok druppels geprobeerd
Geur neuatriseerds op plekken waar hij het standaard doet.
kattenbak vlak bij was hok gezet
Niets help hem het afleren lukt niet ( wil meneer om 1 uur s nachts naar buiten komt hij aan de deur gillen net zo lang tot mijn vriend wakker is en hem na buiten laat ik denk dat jij bent gek maar hij slaapt er niet van , wil de kat een kwartier later na binnen is het of er een inbreker op de raam in beukt en laat hij hem maar weer naar binnen)
wie o wie weet er een oplossing voor dit probleem???
en een oplossing om katten plas lucht uit kleding te krijgen?
want ik blijf het ruiken als handdoeken weer vochten worden ruik ik de plas lucht
deze kat komt het beste tot zijn recht bij een minder strenge eigenaar helaas ben ik dat niet en mogen beesten niet zaniken zeuren
ik heb alles geprobeerd en het blijft meuren ( ook je wasmachine weg gooien want die is ook vergaan ) bij ons heeft het een half jaar uit de machine nog gestonken