Dierenarts omg. Hoogvliet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_SantOs_

Dierenarts omg. Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 14:29

Aloha,

Samen met mijn vriend en kleine Jack Russel Terrier ga ik wonen in een huisje in Hoogvliet. Nu ben ik op zoek naar een goede dierenarts daar in de buurt. Aangezien de DA die we nu hebben in Goverwelle zit.

Ik heb er een aan de Aveling gezien en aan de Hoogvlietsedijk. Zijn hier ervaringen mee? Positief of negatief?

Groetjes Anouk

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 12:34

Niemand?? :=

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 14:40

wij hebben vroeger in hoogvliet gewoond maar gingen in rhoon naar de dierenarts,eerst den otter,later naar van de broek...

den otter zit er nog steeds,denk dat van de broek al met pensioen is,daar kon je aan huis gaan of naar de grote praktijk op rotterdam zuid...
naar deze ging ik toen,maar toen zaten er hele andere dierenartsen.. ( is ook alweer 10 jaar geleden)

http://www.dierenzorggroep.nl/home-loca ... erenartsen

deze staat in hoogvliet nu:
http://www.dierenzorggroep.nl/home-loca ... erenartsen

maar zoals geschreven heb ik geen ervaring met dierenartsen in hoogvliet ( en heb er toch 33 jaar gewoond :D )

Sabbientje

Re: Dierenarts omg. Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 14:49

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 14:57

Bedankt voor jullie reactie!

Die op de Aveling is voor ons dichterbij maar als zoals jij het zegt ze je laten zitten, kies ik liever voor verder reizen.
*Net even opgezocht qua reistijd richting Rhoon (Den Otter), volgens 9292ov doe ik er 20 minuten over om te komen. Dat is nog te overzien. Op de site ziet het er netjes uit. Zou hem best eens kunnen worden.
Laatst bijgewerkt door _SantOs_ op 20-02-13 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie261

Re: Dierenarts omg. Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:04

den otter heeft ons ook nog weleens grandioos laten zitten met onze eerste hond...en ook heb ik eens bij hem voor de deur gestaan met een zwaar gewonde in eigen bloed stikkende kat die ik aangereden op de weg stond,of hij ajb dat dier uit zijn lijden wilde helpen... :n en hij stuurde me mooi naar v/d broek ,helpen ,ho maar...

vandaar dat we toen over zijn gestapt naar v/d broek en naar die praktijk op zuid :)

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 15:11

Hmm ja dat is ook flink balen. Ik ga het eens aankijken. Als 't goed is moet Bram rond juni weer entingen dus kan ik meteen beetje 'aanvoelen' of het klikt.

Het liefst zou ik in Goverwelle blijven, top DA. Heeft ons nog nooit laten zitten, je kan altijd met vragen/problemen en wat dan ook daar terecht. M'n ouders zitten daar ook al een jaar of 18 met de huisdieren. Het is misschien niet de goedkoopste en niet het dichtste bij maar wel een topteam.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:13

Die ervaringen heb ik gelukkig niet bij Den Otter en mijn schoonmoeder die al jaren met haar hond daarheen gaat ook niet.

Heb wel wat problemen gehad met degene die er toen als tweede dierenarts zat.
Maar die is gelukkig alweer wat jaren weg. (die was bang van mijn vorige kat. En die heeft lelijke dingen gezegd toen ik mijn kat moest laten inslapen)
Om die reden ben ik een tijdje naar Sterkliniek op de Aveling gegaan met mijn nieuwe kroost.

Maar toen ik in paniek opbelde dat mijn halve huiskamer onder de bloedvegen zat, kon ik gelijk komen bij Den Otter. En sinds die tijd gaan we daar weer heen.
Mijn meiden vinden vooral de nieuwe dierenarts Vivianne erg aardig.