winderigheid kvv

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

winderigheid kvv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 21:05

Hallo allemaal,

wij hebben een boxer van bijna 3. zij heeft voedingsallergie waarschijnlijk voor granen en kip(pen eiwit). verschillende brokken geprobeerd maar nu overgestapt op kvv lotgering lam, uitsluit dieet. op deze manier wil ik kijken welke diersoorten ze kan gaan eten. ik ben woensdag begonnen met kvv te geven gewoon ineens overgestapt en ze eet het lekker op. haar ontlasting is wel redelijk en tot nu toe 1x per dag het drinken is ook een heel stuk minder.

maar sinds gister zit ze best veel scheetjes te laten niet bepaald lekker fris, hier had ze eerst geen last van. kan het zijn dat dit bij het ontgiften hoort? hoop maar wel en dat het snel over is want dit is vies schaam me dood als er bezoek is.

hopelijk weet iemand hier wat van.

bedankt vast!

Caira

Re: winderigheid kvv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:18

ik gok het wel, want ik voer al 1,5 jaar kvv, maar ik heb nog nooit wat geroken, hihi.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:37

1 van mijn honden krijgt sinds een tijd vlees erbij en deze is en blijft aan het stinken. Niet echt prettig.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:26

Ivm géén fototopic: BB-ITP > BB

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 07:16

jep mijn honden hebben dat in het begin ook gedaan. Kan ook een reactie op het lams vlees zijn. Nu heeft bezoek er hier geen last van omdat ik mijn honden in een andere ruimte zet dan. Niet omdat ze vervelend zijn maar omdat ze mogelijk kunnen stinken. Ik laat ze er ook wel eens bij maar als er dan 1 gewaaid heeft dan gaan ze toch naar een andere ruimte. Echter van hun eigen voer stinken ze niet meer gelukkig en ik weet nu ongeveer waar ze scheten van laten en dat voer ik dan 's a vonds voordat we de volgende dag naar het werk gaan. Dan kunnen ze daar in een kennel stinken en heeft niemand er last vna hahaha

Annienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 10:20

Heeft mijn hond ook last van gehad, na een week eens een hele dag alleen maar pens gegeven en toen was het over. Wij zijn hier ook ineens overgestapt.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:02

Lotgering is een wat vettere kvv, daar zou het door kunnen komen. Misschien even kijken of er een andere kvv op basis van alleen lam bestaat?

Toevoeging: aangezien je pas net begonnen bent, zou je het ook eerst nog even kunnen aankijken.